SATA & IDE

tzasha1

New member
SATA & IDE

שאלתי לפני מספר ימים וניסיתי אבל עדיין לא עובד. במחשב יש לוח אם של GIGABYTE 8IK1100 עד לפני שבוע היה במחשב HD שמחובר ב-SATA וכונן DVD ROM וצורב שהיו מחוברים שניהם ל-IDE 2. ובלוח אם ה-SATA היה על AUTO כלומר ברגע שלא מחובר ל-IDE1 או IDE 2 משהו אז הוא ממפה את ה-SATA לשם. עכשיו חיברתי את צורב ה-DVD ל-IDE 1 והמחשב לא מצליח לעלות. הגדרתי בלוח אם את ה-SATA ידנית להיות ממופה לIDE 1 כמאסטר ואת צורב ה-DVD כ-SLAVE אבל שום דבר לא עוזר. יש למישהו עצה מה לעשות? אולי מישהו יודע אם יש להם בעיה בלצוח ויש עדכון שפותר את הבעיה? יש למישהו לוח אם כזה ואצלו כן מחובר בקונפיגורציה כזאת? האם זה קשור לאופצית RAID? תודה
 
למעלה