samak

optimum

New member
samak ../images/Emo98.gif

heloooo samak those italians- it took me a hour to find the @ anyhow, there is a beutiful beach here and a nice pool and i brought the oil bau its raininnnnnngggggggg (but fun) take care ! opti avatiach hahahah
 

giulietta

New member
חחחחחחח

אפילו האנגלית שלך נשמעת כמו של האיטלקים (שבורה ורצוצה חחחח). תהנה. מקנאה קצת... ג´ול
 

י פ ע ת

New member
חחחח זה אתה?

בהתחלה לא קראתי אפילו....חשבתי שקם לך מתחזה חחחחח רק כשראיתי תגובות התייחסתי חחחחחח חוץ מזה שנהיה מפחיד לקרוא הודעות שלך, ממש סכנת חיים חחחחחחח תעשה חיים }{
 

sahr12

New member
סממאאלה!! מי זה???חחחחחחח

איזה איטלקי יפיוף......ג´ובאני.... תעשה חיים המנהל....
 
../images/Emo11.gif

תגיד לא´בשך וא´משך , עליי.... מתי הם באים לאילת , פותחת להם שולחןמכל טוב אצלי בבית שלי ... <איזה מזל שבאותו יום היתה הפסקת חשמל ויצאת אתה>
שרוט אמיתי......
 

sahr12

New member
אבא שלי ואימא שלי לא יגיעו

יחד יותר לצערי.....אבל אני אבוא!!!!!!!!!!!!!!!חחחחחחחחח....... ואשב אצלך....או בבריכה של מלכת שבא........ונחפש תחת כמו בתמונה שהבאת......חחחחחחחח בונסואר..... אבוא בערב לעשות רעש........
 
../images/Emo25.gif../images/Emo25.gif

מכור, מכור...הצליח להביא אותך אלינו... כוס קפה מחר בבוקר ? בלי לספר לבעל ובלי ז.... ?
 
למעלה