S.O.S to all the London ppl

RonnyM

New member
S.O.S to all the London ppl

hello everyone I need your help! at the end of the week- I might be homeless My name´s Ronny and I am currently living in England. my contract ends this Friday and I have yet to find some place else if any of you kind souls knows of anyone who is renting a room in a flatshare or houseshare (suitable for 2 ppl), or a cheap apartment in NW London (Golders green, temple forture, finchley, hampstead) plz plz reply to me here or to [email protected] thank you in advance Ronny
 
הודעה בפורום עלונדון

שים הודעה גם בפורום של עלונדון - העיתון הישראלי בלונדון. יש שם בפורום עוד מחפשי דירות כמוך ואולי תמצא שותפים.
 

RonnyM

New member
Thanx ../images/Emo13.gif

I found somewhere. Not in Alondon but thank you anyway
 
למעלה