rmi

yhaim

New member
rmi

יש לי בעיה בפרויקט לקראת סיום. יש צד שרת וצד לקוח. השרת מכיל את כל הקבצים המתאימים. כאשר אני נכנס לספרייה של הפרויקט ומריץ משם את השרת הכל עובד תקין. אבל אני מעוניין ליצור קובץ באט שמאפשר להריץ את השרת משולחן העבודה., הנתיב של הפרוייקט: c:/Trivioner/GameServerImpl.class קובץ אבטחה: c:/Trivioner/security.policy הקוד שאני מריץ: java -Djava.rmi.server.codebase="file:/c:/Trivioner/" -Djava.security.policy=security.policy GameServerImpl רושם שאין קובץ בשם: GameServerImpl אבל כאמור אם אני נכנס לספריית טריוויונר ומשם מריץ את הקובץ השרת פועל ואין בעיה להתחבר אליו. הבעיה שאני אמור להציג את הפרוייקט ולא נוח לי כל פעם לשנות נתיב בחלון דוס. אני מעוניין שגם תוכנית השרת וגם הלקוח ירוצו ע''י קובץ הרצה.
 

selalerer

New member
תנסה אולי:

java -Djava.rmi.server.codebase="file:/c:/Trivioner/" -Djava.security.policy=security.policy c:\Trivioner\GameServerImpl.class​
 

yhaim

New member
גה זה לא עובד

זורק שגיאה noclassdeffounderror ממש מוזר.
 

dharmax

New member
->

אתה אמור לתת לjava שם class ולא שם קובץ. כלומר, לדוגמא: java com.blabla.Main
 
למעלה