RICE PUDDING מעולה!
לא זוכרת עם מי היה לי דיון בפורום לגבי הכנת פודינג-אורז אבל אתמול שכנתי ממוצא מצרי (לכל המצרים שביניכם) עמה אני מחליפה מתכונים כל הזמן, הביאה לי RICE PUDDING שחבל על הזמן ! היא מבשלת אורז לבן רגיל בחלב (במקום מים וקצת יותר כמות נוזלים ממים) עד שהוא רך מאד. אח``כ מוסיפה קצת שמנת לבישול, כף מי ורדים (לטעם מאד מאד עדין) וסוכר לפי הטעם וטוחנת הכל במעבד מזון. כן! טוחנת הכל לעיסה (וכאן טמון ה``שוס``). מצננים ומגישים בקעריות גלידה. ממש טעים!
לא זוכרת עם מי היה לי דיון בפורום לגבי הכנת פודינג-אורז אבל אתמול שכנתי ממוצא מצרי (לכל המצרים שביניכם) עמה אני מחליפה מתכונים כל הזמן, הביאה לי RICE PUDDING שחבל על הזמן ! היא מבשלת אורז לבן רגיל בחלב (במקום מים וקצת יותר כמות נוזלים ממים) עד שהוא רך מאד. אח``כ מוסיפה קצת שמנת לבישול, כף מי ורדים (לטעם מאד מאד עדין) וסוכר לפי הטעם וטוחנת הכל במעבד מזון. כן! טוחנת הכל לעיסה (וכאן טמון ה``שוס``). מצננים ומגישים בקעריות גלידה. ממש טעים!