RICE PUDDING מעולה!

שיגריס

New member
RICE PUDDING מעולה!

לא זוכרת עם מי היה לי דיון בפורום לגבי הכנת פודינג-אורז אבל אתמול שכנתי ממוצא מצרי (לכל המצרים שביניכם) עמה אני מחליפה מתכונים כל הזמן, הביאה לי RICE PUDDING שחבל על הזמן ! היא מבשלת אורז לבן רגיל בחלב (במקום מים וקצת יותר כמות נוזלים ממים) עד שהוא רך מאד. אח``כ מוסיפה קצת שמנת לבישול, כף מי ורדים (לטעם מאד מאד עדין) וסוכר לפי הטעם וטוחנת הכל במעבד מזון. כן! טוחנת הכל לעיסה (וכאן טמון ה``שוס``). מצננים ומגישים בקעריות גלידה. ממש טעים!
 

שיגריס

New member
תיקון טעות: אופן הכנת RICE PUDDING H-)

ובכן חברים, טעיתי בגדול לגבי אופן הכנת הפודינג אורז שהכינה שכנתי והרי לכן המתכון הדויק ואופן הכנתו היותר מיוחדת מכפי שחשבתי: 1 כוס אורז לבן רגיל מנוקה ושטוף 1 כוס מים 1 ליטר חלב (!) 1 כף מי זהר (לא מי ורדים כפי שחשבתי אלא מי הדרים) 1/2 כוס סוכר (או יותר - לפי הטעם) אז ככה: את האורז השטוף טוחנים (כן, כן) במעבד מזון לפני בישולו. אח``כ מבשלים במים עד שהעיסה מתרככת. מוסיפים לאט חלב ובוחשים כל העת. מוסיפים סוכר ומי הדרים ומבשלים על אש נמוכה עד לספיגת כל הנוזלים. מוגזים לקעריות הגשה, מצננים ומגישים ! חלום!
 

שיגריס

New member
OH YES !!! חובה לטחון את האורז

כי זה כל הסוד ! רק כך זה יוצא כמו פודינג אמיתי.
 
למעלה