renewing the skipper license from abroad

dorenlove

New member
renewing the skipper license from abroad

Hi guys, does anybody know what i need to do or who i need to contact to renew my "meshit 60" certificate from abroad? I'm living in spain and don't have the time to go back to Israel for that... any help will b great! Many thanks and big shana tova full with magic, wonders and lots of sailiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing poim
 
צלצל לרספ"ן ובקש רשיון לתשלום. מן הסתם הם ישלחו אותו לכתובת בישראל (גם משום שהתשלום הוא לחשבון ישראלי ובשקלים). דאג שמי שמקבל את הרשיון ישלם ואת הרשיון החתום בחותמת בנק הדואר ישלח אליך לחו"ל. בהצלחה,
 

sagy70

New member
שימו לב חברי!!!!! ותעבירו זאת לחברכם...

אם כבר עלה הנושא של תשלום רשיון משיט, אני רוצה לתת לכם טיפ חשוב כדי שלא תאבדו את רשיון המשיט שלכם, הכוונה לא לאבד (הלך לאיבוד) הכוונה שלא יהיה לכם רשיון יותר. ניתקלתי בהרבה מקרים שלא נשלח לחידוש רשיון משיט ע''י אגף הספנות בטענה, שהוא בכלל לא שולם בעבר. הרי הרשיון נשלח לחידוש 5 שנים ואם לא שולם שנתיים ימים הרי הוא מבוטל. הסיבה לכך לא מובנת אך כנראה בגלל כשל בהעברת הזיכוי מהדואר לאגף הספנות. ואז ההוכחה היחידה שיש לכם היא הצגת הרשיון עם חותמת התשלום וללא וויכוח מונפק לך רשיון לחידוש. איפה הבעיה הנוספת? אם אבד לך הרשיון ואין לך הוכחה, נותר לך רק לתפוס בלמפא. היו מקרים רבים קחו זאת לצומת לבכם. תצלמו לכם את הרשיון תגבו אותו במחשב, במייל כי הוא שווה הרבה וחבל לאבדו. אני מקווה שאחסוך בזה הרבה צער חג שמח שנה טובה.
 
למעלה