uzi2
Active member
reboot אחרי התקנה
Win98, כיבו את המחשב בצורה לא אחראית. כאשר הפעילו את המחשב מחדש, המחשב הודיע הודעת שגיאה עם תוים משונים, וסימון של להקיש על כל תו. כאשר הקישו, המחשב נכבה. עקבתי אחרי התהליך וגיליתי שהמתין שם משהו ל- reboot עבור התקנה. ושהשלב שבו המחשב הפסיק להתנהג כמו שצריך היה השלב שבו Wininit הורץ. ביטלתי את Wininint.ini (שיניתי לו את השם) ואז המחשב עלה כמו שצריך. בדיקות scandisk אמרו שמשהו תוקן, אבל ללא פירוט. מאז המחשב ככלל עובד כמו שצריך, אבל אי אפשר להתקין דברים חדשים או להסירם. כיוון שכל פעם שיש נסיון לבנות משהו כזה, מקבלים הודעת שגיאה שיש כבר תוכנה אחרת שדורשת reboot, ולכן יש קודם כל יש לעשות reboot עבורה, ואח"כ רק לבצע התקנה. שאלה ראשונה: איפה האינפורמציה הזאת נמצאת (שכן wininit.ini שונה לה השם, ולא מצאתי משהו שדומה ברג'יסטרי או בקבצי האיתחול). שנית, מה יכולה להיות הבעיה. גם אם מנסים לדרוס את ההתקנה, המצב חוזר לבעיה שהיתה קודם, ואז שוב יש לשנות את השם ל- wininit.ini. אפשר כמובן לבצע גיבוי, ולהתקין הכל מחדש, ויתכן שזה מה שצריך לעשות, אבל מכאן לכאן השאלה הזאת כבר מעניינת אותי. האם ניתן לפתור את הבעיה? מה בדיוק התהליך שקורה במחשב בעת התקנה או הסרה, ושקשור ל- reboot, שיכול לקשור. אני מניח שאולי קובץ מסויים אחר נדפק ויש להחליפו למשל דרך SFC.
Win98, כיבו את המחשב בצורה לא אחראית. כאשר הפעילו את המחשב מחדש, המחשב הודיע הודעת שגיאה עם תוים משונים, וסימון של להקיש על כל תו. כאשר הקישו, המחשב נכבה. עקבתי אחרי התהליך וגיליתי שהמתין שם משהו ל- reboot עבור התקנה. ושהשלב שבו המחשב הפסיק להתנהג כמו שצריך היה השלב שבו Wininit הורץ. ביטלתי את Wininint.ini (שיניתי לו את השם) ואז המחשב עלה כמו שצריך. בדיקות scandisk אמרו שמשהו תוקן, אבל ללא פירוט. מאז המחשב ככלל עובד כמו שצריך, אבל אי אפשר להתקין דברים חדשים או להסירם. כיוון שכל פעם שיש נסיון לבנות משהו כזה, מקבלים הודעת שגיאה שיש כבר תוכנה אחרת שדורשת reboot, ולכן יש קודם כל יש לעשות reboot עבורה, ואח"כ רק לבצע התקנה. שאלה ראשונה: איפה האינפורמציה הזאת נמצאת (שכן wininit.ini שונה לה השם, ולא מצאתי משהו שדומה ברג'יסטרי או בקבצי האיתחול). שנית, מה יכולה להיות הבעיה. גם אם מנסים לדרוס את ההתקנה, המצב חוזר לבעיה שהיתה קודם, ואז שוב יש לשנות את השם ל- wininit.ini. אפשר כמובן לבצע גיבוי, ולהתקין הכל מחדש, ויתכן שזה מה שצריך לעשות, אבל מכאן לכאן השאלה הזאת כבר מעניינת אותי. האם ניתן לפתור את הבעיה? מה בדיוק התהליך שקורה במחשב בעת התקנה או הסרה, ושקשור ל- reboot, שיכול לקשור. אני מניח שאולי קובץ מסויים אחר נדפק ויש להחליפו למשל דרך SFC.