RadAsm הורדתי עכשיו את הסביבה הזו לכתיבה בmasm32 , אבל ראיתי שעבור כתיבה ל windows נוצר קובץ dlg. מהו הקובץ הזה , ומדוע אני לא יכול לערוך אותו? בר.