RadAsm

dedtheded

New member
RadAsm

הורדתי עכשיו את הסביבה הזו לכתיבה בmasm32 , אבל ראיתי שעבור כתיבה ל windows נוצר קובץ dlg. מהו הקובץ הזה , ומדוע אני לא יכול לערוך אותו? בר.
 

dedtheded

New member
שאלה נוספת...

ניסיתי להפעיל תוכנית פשוטה ביותר של dos , אבל לא ניתן לבצע לינק , ולא ברור מה השגיאה. מצורפת תמונה. בר.
 
למעלה