Question regarding payment

Pyongwon

New member
Just interested in different ways...

As usually they pay per month, and someone said no, they should pay per year and so on... not sure I agree, but there you have it:) In any case, it's interesting...:)

Jess.
 

sharonei1

New member
ותלמיד ששילם 3 חודשים מראש

אבל למשל לא יכל להגיע מסיבה הגיונית כלשהי במשך שבועיים
האם הוא מקבל החזר על חצי חודש ?
 
אם הודיע מראש והסביר, ודאי

אם הסביר בדיעבד, כנ"ל.
לא אמר כלום, לא קיבל החזר.

צריך תקשורת בין מדריך לתלמידים.
 

ELIELI22

New member
התשלום...

אני חושב שרוב רובם של האנשים הם בסדר וטובים ומשלמים בזמן.

אבל תתפלא/תתפלאי כמה אנשים ידחו את התשלום בעוד חודש ועוד חודש...
כמה אנשים שהיו ממש נחמדים כל השנה ושילמו בזמן... יפסיקו לשלם באיזשהו שלב ואז יעלמו... שהם משאירים חוב של חודש חודשיים לעיתים גם של ציוד שלקחו...

רובם עושים זאת לא ממצוקות כלכליות, זה לצערי פשוט מחינוך לקוי או חוסר התחשבות בזולת.

קשה למצוא שיטת תשלום נוחה ומספקת. ביחוד שהרבה מאמנים הם אנדרדוג, זאת אומרת נאבקים להתפרנס בכבוד.

בתחילת השנה (ספטמבר) רוב האנשים איחרו בתשלום.... לאחר כחודש כמעט כולם שילמו אבל עדיין ישנן מאחרים ושכחנים... מעניין שחלקם לא מפספסים אימון אבל שוכחים לשלם...


זה עניין של חינוך, זה עניין של תרבות.

לכן לפני שאני דורש אני תמיד דואג לנהוג כך כלפי כל הסובבים אותי ולשלם להם מראש.

בהצלחה!
 

ELIELI22

New member
תזכורת שלישית לתשלום (תמונה מצורפת)

התזכורת הראשונה הייתה לאחר 40 יום איחור בתשלום.
זו התזכורת השלישית... 65 יום איחור בתשלום. (כמבן שלאימונים מגיעים ולא שוכחים, רק התשלום נשכח).

חבל.

תראו איזו תגובה קיבלתי...
 
ממש מרגיז

הגישה הזו ממש מפריע לי...אני לא מדברת כרגע על יוצאים מהכלל, על חיילים, או כאלו שנקלעים לבעיה כספית ועד אז שילמו רגיל, ויש להתייחס לכל מקרה לגופו, אבל, ויש אבל גדול, יש כאן מגמה מסויימת שאני נתקלת בה, בדיוק כפי שאתה מציין.
אני לא רואה מורים שמשלמים שכירות על מקום, וביטוח, אומרים לבעלים, אשלם לך עוד חודש חודשיים...אני לא רואה אנשים כצרכנים פרטיים מושכים תשלום לדברים שאנו רוכשים והזולת קשוב ורחום כלפינו, ומשום מה, אני שומעת לא פעם אחת על תלמידים שאין להם בעיה אקוטית זו או אחרת, שמרשים לעצמם לגרור מורה ולא לשלם...
מכעיס וחסר כבוד.
 

ELIELI22

New member
זה פשוט לא להאמין

אנשים שרואים עצמם כישרים ונורמטיבים עושים טריקים עם התשלום למי שהם יכולים... קצת מביש.

אני מניח שהם לא עושים את בסופר, בבנק, מול ארנונה וחברות המים כי שם יש כח אכיפה גדול... חבל שמול מי שאין לו יכולת אכיפה גבוהה מרשים לעצמם.
 

Zeev Foux

New member
שתי האגורות שלי -

אתה הרי לא רוצה אותו בתור תלמיד
פשוט התעלם ממנו במהלך השיעור
או, אם ממש חשוב לך הנושא
אמור לו בנוכחות כולם כי אם חשוב לו שמורה שלו ירצה ללמד אותו - שיכבד את המורה בנוכחות, בעשיה ובתשלומים כסידרם

זאב
 

ELIELI22

New member
שלום זאב

הבעייה שזה מוסר תשלומים של הורים.
הילד הגיע עם הרבה בעיות... והתפתח בצורה טובה מאוד עשה השתפרות מדהימה...
הילד באמת חשוב לי.
 

Zeev Foux

New member
טעיתי לגמרי - לא הבנתי שמדובר בהורים שלא מש

טעיתי לגמרי - לא הבנתי שמדובר בהורים שלא משלמים עבור הילד
אכן בעיה

מדובר במערכת מורכבת יותר ממה שחשבתי
צריך להכיר את ההורים, להבין כמה חשובה להם ההתפתחות של הילד, ועוד הרבה גורמים סביבתיים - לא חושב שאפשר לתת עצה אמיתית לא היכרות עם כל המשתנים

אם היה מדובר במבוגר שלא משלם עבור עצמו, הדברים אכן היו פשוטים יותר

אגב, בכל החוגים (כולל חוגי הספורט) של ילדי מקובל לקחת צ'קים לשנה מראש. אבל שוב - לא מכיר את המקרה
 
התעסקות ייתר עם מאחרים לשלם


קראתי חלק מהכתוב בשרשור זה, ואני מרגיש רצון לשתף בהלך הדברים בדוג'ו שלנו:

ראשית, אני חושב שמיותר לציין שהדוג'ו הוא לא מסעדה או מכולת, ואנחנו לא מוכרים טכניקות.
כמו כן, אני עושה הכל בכדי שהתלמידים אצלנו לא ירגישו כמו לקוחות.

התשלום אצלנו נעשה פעם בחודש באיזה יום שכל אחד בוחר.
קורה שאנשים מאחרים והנה התגובה שלי במקרי כאלו:

קבוצות ילדים: רק מתוך התחשבות בהורים שלהם, ומתוך סברה שייתכן שהאבא חושב שאמא שלמה ואמא חושבת לפעמים שאבא שילם, אני משתדל למנוע מהם מבוכה וסכום מכביד מאוד, ואם יש איחור של 3-4 חודשים אני שולח להם הודעה זהירה ועדינה בנוסח זה:
"שלום רב, רק למקרה שלא הייתם מודעים לכך, ברצוני להודיע לכם שהתשלום האחרון עבור שיעורי האייקידו של ילדכם היה בחודש x. במידה ואתם מתקשים מסיבה כלשהי לשלם, אנא התעלמו מהודעתי זו ושלמו כאשר תוכלו ללא לחץ ואנא אפשרו לילדכם להמשיך להתאמן בכל מקרה).

קבוצת הילדים: לכל מבוגר יש מעטפת תשלומים קבועה שמונחת בדוג'ו. כל מבוגר משלם פעם בחודש ורושם על גב המעטפה על איזה חודש הוא שילם. אם מישהו מאחר בתשלומים, אני לעולם לא מעיר לו על כך. כל אחד משלם כאשר הוא יכול. מעולם לא קרה שמישהו התחמק מתשלום. בזכות שיטת קופסת המעטפות, לכל אחד יש פיקוח באופן עצמאי על איזה חודש הוא שילם ועל איזה לא.

מבחינתי, 95% התלמידים שמשלמים בזמן מאפשרים זאת ללא בעיה, וה5% הנותרים שמאחרים, אינם מעיקים עלי ואני נמנע לחלוטין מהתעסקות עימם. עד היום לאחר למעלה מעשרים שנות עבודה מול ילדים ומבוגרים, ואני מדבר על אלפי תלמידים, קרה רק פעם אחת שתלמיד לא שילם (ילד) עבור שלושה חודשים. אני ישן יופי בלילה עם זה

אם מישהו רימה אותי אי פעם, אני לא יודע על כך וזה גם לא מעניין אותי. גם זה לא מדיר שינה מעיני.

חומר לחשבה...

זאב.
 
למעלה