"Puhetko Suomea?"

"Puhetko Suomea?"

"Ei, perkele!" (והמבין - יבין). גונבה לאוזני שמועה שיש סגנון טראנס שלם העונה לשם Suomi Trance. בתור חובב מושבע של כל מה שקשור לפינלנד, בעיקר השפה ומוזיקת המטאל, הייתי שמח להמלצות בנושא. אם יש גם טראקים בפינית(!), אשמח אם תיידעו אותי. Hyvהה iltaa!
 
אררג, נהרס

הכוונה הייתה ל-Hyvaa Iltaa, כמובן, כשאמורות להיות נקודות על ה-aa. ערב טוב בפינית, לפי שפספס
 
פינית! פינית! Suomi!

לא פינלנדית ולא כלום. למדתי משיחון ומהאינטרנט. אבל אני יודע ממש קצת, אז Anteeksi suomen kieleni. (סליחה על רמת הפינית שלי, נו
).
 
קח הרבה סאומי

http://www.mikseri.net/ http://www.mikseri.net/ http://www.antiscarp.tk/ http://www.aavepyora.net/musa/ http://www.demontea.com/-אומנם לייבל אוסטרלי אבל עוסק בכיוון http://www.exogenic.com http://www.psy-harmonics.com.au/-אוסטרלי אבל עוסק בכיוון http://www.surrealaudio.com/ http://www.marjoriitta.tk/ http://www.moesgaardmen.dk/ http://www.sekretlab.com/ http://www.freakdancerecords.net/english/mp3.html http://www.6d-soundz.org/release1.html
 

TRANCE ADDICT

New member
אביכנס..

נראה לי אם היה דבר כזהז בגרות ב''ידיעת הטראנס'' או משהו כזה .. היית עובר את הבגרות בחמש יחידות בציון מאה....אין אתה ממש מחשב מהלך...
 
../images/Emo140.gif

גם ככה הלינקים נימצאים במועדפים ומדגמנים שם.... לפחות נימצא להם שימוש..... נצ"לש-pixel_&_space_cat_-_speedy_tours סוס עבודה לסאונד האלגרנטי הזה כל צליל במקום.....
 

TRANCE ADDICT

New member
לגבי הקטע הנ''ל של אבי ואלי..

איפה זה השתחרר ? נורא מסקרן הוא נשמע...מה אתה אומר יש מצב לקפוץ אלייך למשרד חחחחחחחחחחחחח...
 
אמור לשתחרר אוטוטו

http://www.psyshop.com/shop/CDs/dio/dio1cd002.html תריץ חיפוש בכדורים הצהובים יש סלוטים יפים עליו....לא תימצא כנס אליי (אבל אל תפריע לי ולמזכירה....חחחחחחחחח,היא שקסית היום)
 

Spazzzmo

New member
Suomi Style:

Antiscarp Warriors Astroschnautze La Calamar Egosentrifug Eraser Vs.Yojalka Evoc Sisters Flying Scorpions Haltya Highlanders Kibbuz Warp Kirna Kiwa Lemon Slide Lightaman JR Luomuhappo Mandalavandalz Midiliitto Mullet Mohawk Nebula Meltdown OKTA Omituisten Otusten Kerho Pseudo Stereo Puoskari Salakavala Squaremeat Texas Faggott The Equator Orchestra Toletrancer Tres Lost Amigos Troll Scientists Vihtahousu Highpersonic Whomen The Vicious Spiral Outolintu Hali Pelinpala Senkin Sizzilian Sizzle Stick Space Pistols אלה אמניי סואמי סטייל סגנון שהתחיל מהערבות בפינלד, הרבה ברייקביט פסי (לא רק) לפעמים משעשע לפעמיים פאנקי ומאגניב, אחד הסגנונות החכמים בז'אנר, שורט מאוד, וקיצוני. האחריות עלייך\כם לא מומלץ לבעלי "לב רגיש"! תהנה\ו.
 
?

ווישס ספירל הם דנים בכלל הלטיה פינפלה והיפרסוניק וומן זה אותם האנשים רק ההיפרסוניק זה הרבה יותר פסי פול און מאשר סואמי גם הפלינג סקורפיונס מדלה ואנדלז וטקסס פאגאוט זה אותם האנשים בכל מקרה שכחת פה הרכב איכות
 

Spazzzmo

New member
:S

א. ידוע שווישס ספירל דני ואני מציין דני כי מדובר בבנאדם אחד (משום מה רשמת "דנים") העונה לשם בריאן מולר שהוא גם Muschaw. ב. הלטיה לא קשורים להייפרסוניק וומן בכלל.... שני יוצרים פינים - PeLinPala = טומי, Outolintu = יורגן (פרוייקט צד של שנייהם). ג. נכון, הייפרסוניק וומן = סאומי בוקר (לא קשור פה פול און בכלל**). ד. בקשר לחבר'ה של טקסס, ידוע... בקשר לאיכות.... את זה תשאיר לעצמך. מדובר פה בעיניין של טעם וריח. חוץ מי זה יש עוד רשימה ארוכה.... נתתי פה דוגמית.... לילה טוב.
 

Spazzzmo

New member
דוקטור הופמן?

אחייי, הכל בסדר? גם אתה מרגיש מאויים שהגעתי לפה? תבדוק את עצמך פעם הבאה לפני שאתה אומר משהו. ואל תגיד דברים כאלה בלי שום בסיס זה ממש "הזוי"! "כאילו" שאתה בא לצאת מעליי ולהיות "החכם", אבל יצאת לא מיודע מה חכם. ושוב אל תבדקו עד לאן ההבנה שלי יכולה להגיע ולצאת כאילו נגדי ולהיתנגח בי (שניים אם לא יותר כבר עשו זאת זה ניראה כמו שיטתיות כבר - ילדותי), ואם יש סיבה לתקן אז בטח ובטח שצריך (אם יש לזה שחר). הופמן- גם את ההטבטאות הצינית שלך בטופיק הקודם בנוגע לכמה אני "מאגניב" לא אהבתי... אבל שיהיה כולנו בני אדם כל מיקרה זה לא הוסיף לך חוכמה. תילמדו להיות בני אדם מפרגנים ולא לנסות להיתנגח או לחפש מריבות סתמיות, לצאת החכמים אתם לא תיצאו. גם כשמישהו חדש מגיע וקצת מראה נוכחות חיונית! בכל זאת אתם עדיין לא יודעים מי אני. לילה טוב.
 
קודם תהיה בן אדם אחרכך תפגין את

הידע שלך בטראנס........תהיה מי שתהיה....קודם תהיה בן אדם עם דיבור לאנשים בגובה העיניים
 
?

כן סתם ההודעה שלך עם הטראנסיסטים האיכותים עיצבנה אותי אני בטוח שאתה מסוגל ליותר וההיפרסוניק וומן זה אותם האנשים של הלטיה שגם בקרוב יצא להם עוד אלבום תחת השם הזה והזה יהיה פול און טהור לפי מה שהם אומרים
 
המון תודה!

עכשיו רק צריך לשכנע את הדיסי הארור לחזור לפעולה. סגנונות חכמים וקיצוניים, ועוד פיניים. זה משהו שלגמרי מדבר אלי
עם זאת, זאת רשימה עצומה ומאיימת, ואני לא מכיר את הסגנון בכלל. אשמח גם להמלצות מאיפה להתחיל, ושוב, טראקים בפינית. Hyvaa Yota!
 
למעלה