Nightwinds Lullaby
New member
"Puhetko Suomea?"
"Ei, perkele!" (והמבין - יבין). גונבה לאוזני שמועה שיש סגנון טראנס שלם העונה לשם Suomi Trance. בתור חובב מושבע של כל מה שקשור לפינלנד, בעיקר השפה ומוזיקת המטאל, הייתי שמח להמלצות בנושא. אם יש גם טראקים בפינית(!), אשמח אם תיידעו אותי. Hyvהה iltaa!
"Ei, perkele!" (והמבין - יבין). גונבה לאוזני שמועה שיש סגנון טראנס שלם העונה לשם Suomi Trance. בתור חובב מושבע של כל מה שקשור לפינלנד, בעיקר השפה ומוזיקת המטאל, הייתי שמח להמלצות בנושא. אם יש גם טראקים בפינית(!), אשמח אם תיידעו אותי. Hyvהה iltaa!