זה כן שונה...
אני חושב שאני הבנתי אותו... כי אני בונה עכשיו משחק בבורלנד טורבו סי++ ואני משתמש ב- BGI, מה שאומר שאני נמצא תחת סביבת דוס ואין חלון של המסך, אלא מסך מלא - של דוס, כלומר אין לך את ה"איקס" וןהמזער וכל אלה.. פשוט לא קיים חלון, אלא מסך מלא.