Pop Art

Pop Art

מישהו יודע איך יוצאים "פופ ארט" בפוטושופ? היה לי מדריך ליצירה, אבל הוא מאוד מסובך ולא נוח! מישהו יודע איך יוצרים? ומוכן ללמד אותי? אולי יש אתר בעברית או אתרים נוחים ומובנים? תודה! (תומנת פופ ארט בצד)
 

manic_subsidal

New member
למה אתה ציני ולא מסביר?

פופארט זה סגנון שלם הרבה מעבר לציורים סטייל קומיקסים בסגנון ששמת... (כדי להסביר את התגובה הצינית) אני יחזור יותר מאוחר עם מדריך כרגע אין לי כח לחפש לך אחד נח
 

ll191

New member
פשוט מציירים

כמו שאמרו קודם פופארט זה זרם רחב באומנות, אבל נניח שאתה רוצה ליצור ציורים בסגנון ההזה. מה הכוונה לליצור בפוטושופ? לצייר אותם ממש? או לקחת תמונה ולעשות עליה מניפולציות כדי שתיראה כמו ציור בסגנון הזה? (במקרה השני אף פעם לא תגיע לתוצאות טובות באמת)
 
הנה..

באתר הזה יש מדריך ליציריה (ואת התמונה לקחתי משם). אבל זה מאוד מסובך ושום דבר לא יוצא לי כמו בתמונה שיש שמה! אני מאוד רוצה ללמוד ליצייר את זה אבל אני לא יודע איך...
 

ll191

New member
במדריך הזה

באמת מציירים כמו שאמרתי על התמונה עצמה ולכן זה נראה יחסית טוב. ד"א זה מורכב משני מדריכים שונים, אחד לצביעה והשני לציור הקווים. אולי כדאי שתתחיל ממדריך יותר פשוט, או למשל מהמדריך של צביעת הקווים. זה מצריך רמה מסויימת של טכניקה כדי להגיע לתוצאות טובות, אבל אם תתאמן בסוף תצליח.
 

SSAAMMEEYY

New member
חמוד

כדאי שתלמד לצייר... ואז גם יהיה לך יותר קל עם המדריכים האלה :) פה יש אתר עם מדריכים לציור אה, וראיתי בתמונה את הרקע הזה האייטיז הזה יש כאן גם עוד משו דומה- http://www.photoshoptower.com/tutorials/retro-background/retro-background-effect-with-photoshop.php ויש שם גם צביעה בעיגולים- http://www.bluesfear.com/tutorialframe.php?tid=50 ותקרא קצת מדריכים לציור כמו זה- http://www.totaltutorials.com/tutorialframe.php?tid=1725 ואז אחרי שסיימת ללמוד הכל אז תחזור למדריך של הפופ ארט ותראה כמה הוא קל :)
 
למעלה