PGD+IVF

Taltalit6

New member
PGD+IVF

בעקבות בעיה גנטית הרופא של המליץ לי על תהליך IVF+PGD.
לדבריו, לאחר שאני אקבל אישור מהקופה, נחליט האם לבצע את התהליך במדיקל סנטר בהרצליה או באסותא רמת החייל. אשמח לקבל המלצות או דיס המלצות. מצד אחד, אני סומכת יותר על אסותא. משום מה נוצר אצלי הרושם שיחידת ה-IVF במדיקל סנטר בעייתית או בינונית אך יכול להיות מאוד שאני טועה. מצד שני, אני עובדת ממש מטרים ספורים מהמדיקל סנטר ורציתי לדעת האם יש יתרון לקרבה למקום. האם צריך להגיע לשם בתדירות גבוהה. תודה רבה -:)
 

איגי84

New member
בהצלחה

האם צריך להגיע בתדירות גבוהה תלוי באם תרצי/תצטרכי לעשות את המעקבי זקיקים ביחידה או בקופת חולים. הרצליה מדיקל סנטר מאפשרים לעשות חלק מהמעקבים בקופה ולשלוח להם את התוצאות אבל אם את עובדת ליד יהיה לך נוח לעשות שם את המעקבים. בשביל שאיבות והחזרות לא צריך להגיע ליחידה בתדירות גבוהה (לא עשיתי pgd אבל אני מניחה שזה לא שונה) אבל מעקבים זה כבר יכול להיות סיפור אחר. דרך אגב, בהרצליה מדיקל סנטר השאיבות וההחזרות נעשות ברמת ים אבל המעקבי זקיקים נעשים במקום אחר - רחוב החושלים 8 (עדיין עדיף על ליסוע לאסותא).

חוץ מזה, אני לא יודעת להשוות בין המעבדות, ובאסותא לא טופלתי, אבל אני יכולה להגיד לך שהיחידה בהרצליה מדיקל סנטר מאד נחמדה ונעימה, והצוות מקסים.

המון הצלחה!!
 

אנדי40

New member
אני מטופלת במדיקל סנטר.

לא יודעת להשוות אבל יכולה להמליץ מאוד על המדיקל. מקום מאוד נעים, הצוות נעים ומכיל ותמיד אני מוצאת חניה בכחול לבן, (בכל שעות היום).
והבונוס האמיתי, זה מול הים כך שאם את מגיעה נגיד חצי שעה לפני את יכולה לשבת מול הים ולשאוף קצת אוויר.
 

76לילי

New member
אני במדיקל סנטר

לא שאני יכולה להשוות למשהו אחר (חוץ מהמרפאת נשים בכללית) אבל מאוד נוח להגיע למעקב זקיקים ודם, יש חניה, בד"כ התורים ממש מהירים ולרוב אני כמעט לא מחכה. גם ברמת ים איפה שנעשות השאיבות וההחזרות בד"כ מדויקים בזמנים והצוות נחמד ואדיב. הבעיה היחידה שלי הייתה בהתחלה שהייתי מנסה להשיג את האחיות לכל מיני שאלות על בדיקות שחסרות לי והיה קשה להשיג אותן אבל אפשר להשאיר הודעה והן חוזרות אח"כ....
בהצלחה!
 

Taltalit6

New member
תודה רבה לכולן על התשובות המפורטות -:)

 

Kapachka

New member
גם אני PGD

שני המקומות טובים.
אם את עושה באסותא, יש להם מעבדת PGD שלהם, בהנהלת ד"ר ברוך פלדמן.
אם את בוחרת במדיקל, הם עובדים עם מעבדת ה-PGD בשע"צ, בהנהלת פרופ' גאונה אלטרסקו. שניהם מצויינים, כך שמהבחינה הזו את לא תפלי. מבחינת אייויאף ונוחות, שני בתי החולים טובים.
&nbsp
רוצה לומר שכך או כך את נופלת טוב, אז אם המדיקל יותר נוח לך לכי על זה. זה אומר שתצטרכו לנסוע פעם אחת לירושלים לפגישה עם גאונה, אבל זהו. מעבר לזה לא תצטרכו להגיע לשם.
&nbsp
בהצלחה!!
&nbsp
 
למעלה