PETAL CLEANSE - מי התנסה

y נ ת

New member
PETAL CLEANSE - מי התנסה ../images/Emo35.gif

האם יעיל בכלל, ואם כן תוך כמה זמן מורגשת ההשפעה של התכשיר מהשימוש הראשון? מהוראות השימוש הבנתי שצריך ממש להרטיב את הפרווה עם התכשיר (ולייבש במגבת), אבל מן הסתם החתול ילקק את עצמו אח"כ, לא? אז מה ההגיון? (ההגיון שלי אומר שזה רק יגביר את כמות האלרגנים..?) אשמח לתובנות בנושא
וגם - איפה אפשר להשיג באזור רחובות / ראשל"צ במחיר סביר (מה המחיר המומלץ / לאיזה כמות?)
 

יצורה

New member
אני! אני!

ושמחה לדווח שזה אכן יעיל. לא ברור לי איך זה בדיוק עובד. אני מניחה שהחומר נשאר על הפרווה כמה ימים ונקשר לאלרגן שנמצא ברוק של החתול, אבל זו סתם הנחה שלי. אולי באתר החברה תמצאי קצת יותר מידע על זה. אכן צריך להספיג מטלית בחומר ולמרוח היטב על הפרווה. בימים חמים אני נותנת להם להתייבש לבד. לוקח זמן עד שהבית מתנקה משיערות החתולים שכבר יש בו, אז לפי החוברת המצורפת לתכשיר, לוקח שבועיים-שלושה עד שמשיגים את מלוא האפקט. כמובן שטיאטוא ושאיבה יזרזו את התהליך. אני קניתי בקבוק של 350 מ"ל ב-35 ש"ח מהוט' שלי (למעל האמת, הוא עדיין לא נגמר לי כי חוץ מבעונות מעבר האלרגיה כמעט לא באה אצלי לידי ביטוי), והבנתי מדיווחים של גולשים אחרים בפורום שזה מחיר נורא זול.
 

y נ ת

New member
וואו זה באמת נשמע זול

(הוט' שלך נמצא ברחובות במקרה?
) ראיתי באתר כלשהו שנמכר ב-142 ש"ח, אבל לא מפורט לאיזו כמות [לגבי איך זה עובד - מצאתי כאן הסבר של רפי קישון http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/427/440.html] אבל החתול לא ילקק את עצמו מיד אחרי כדי להתנקות מהתכשיר?? כתבת שהאלרגיה אצלך באה לידי ביטוי בעיקר בעונות המעבר (בגלל נשירה מוגברת?), הלוואי וזה היה ככה אצלינו, אצל האיש שלי האלרגיה ממש חריפה, ובאה לידי ביטוי כשהוא רק מתקרב לחתול כלשהו.. אני תוהה אם זה מה שיעזור.... בכל מקרה אני אנסה להשיג מחר את התכשיר, כולל ניקיון יסודי של הבית. שוב.
 

יצורה

New member
נראה לי שהכמות אחידה, 350 מ"ל

(והוט' שלי נמצא בת"א, מצטערת). לחתולים שלי אני כבר די רגילה והם פחות מעוררים אצלי את האלרגיה (למרות ששוב, זה קורה גם איתם בעונות מעבר או אחרי לילה בו סנדי ישנה לי לייד הראש ואני מתעוררת עם עיניים נפוחות). לייד חתולים זרים, אני מתחילה להתעטש ולדמוע תוך דקות. לפני שבועיים הלכתי להאכיל חתולים של חברה שהייתה בחו"ל ואחרי דקה של פינוקים לחתולים שלה התחלתי בסדרת אפצ'ים וגירודים שעברו רק אחרי אחרי שהחלפתי חולצה ושטפתי ידיים
 

y נ ת

New member
איך התרגלת לחתולים שלך

אשמח לשמוע איך קרה התהליך, (וגם מה עשית כדי להפחית את האלרגיה) כי בעלי ממש סובל ואם יש אצלינו חתול בבית לאורך תקופה זה רק הולך ומחריף (מנסיונות עבר עם גורי אומנה זה גם יכול להגיע לקוצר נשימה) כרגע נמצא אצלינו כבר כמה ימים לניסיון, חתול סיבירי, שהתגובה האלרגית של בעלי אליו אכן מופחתת (וביומיים הראשונים אפילו כמעט ללא תגובה אלרגית), אבל בכל זאת האלרגיה מתגברת בימים האחרונים. חלק מזה זה גם טעות שלי שנתתי לחתול לישון במיטה שלנו (מרוב התלהבות...שמחה מוקדמת), בכל אופן ניקיתי אתמול את חדר השינה, החלפתי מצעים וסגרתי את הדלת.. לגבי הוט' אשמח לקבל במסר פרטים שלו (כתובת וטלפון), בעלי מחר בת"א...
 

יצורה

New member
זה פשוט קרה :)

המצחיק הוא שעד גיל 18 לא ידעתי שאני אלרגית, כי לייד החתולים שלי לא היו לי תסמינים. רק כשהתגייסתי והייתי חוזרת הבייתה אחת לשבוע - שבועיים, הגוף שלי היה עובר מחדש את תהליך ההסתגלות ובינתיים אני גומרת גלילי טישו. זה קורה לי עד היום, אם אני נעדרת מהבית לשבוע - שבועיים, וכמובן עם חתולים של אחרים. אצל כל אחד זה שונה, ייתכן שבעלך לא יסתגל, אבל הוא יכול לנסות טיפולים אחרים, קונבנציונאלים או אלטרנטיביים. ושולחת לך מסר :)
 

y נ ת

New member
../images/Emo53.gif מי יודע איפה אני יכולה למצוא ../images/Emo35.gif

עדיף ברחובות, אפשר גם בת"א אני לא מצליחה למצוא את התכשיר הזה... שאלתי אצל כמה וטרינרים באזור יצו' התקשרתי גם לטלפון שנתת לי, ונאמר לי שאין להם והם לא מחזיקים את זה בדר"כ...
 

dimitrygo

Active member
מנהל
כתבו פעם שאמור להיות ברשתות פארם, תבררי

 

y נ ת

New member
ביררתי, אין

מצאתי בחנות אחת ברשת רק שזה יוצא יקר (142 ש"ח ל-350 מ"ל) וגם רחוק ממני (מצריך משלוח) לא יודעת אם יש יותר זול (הוט' שיצורה קנתה ממנו אמר לי שאין לו, וגם מוזר לי פער המחירים. המחיר שהיא מציינת הוא רבע מחיר)
 

y נ ת

New member
הקישור הראשון הם ספקים לוטרינרים

התקשרתי אליהם עכשיו, הם מספקים רק לוטרינרים אבל אמרו לי שאני יכולה להזמין אצל כל וטרינר הבעיה היא רק שאני צריכה את זה דחוף להיום לגבי הקישור השני, זאת בדיוק השיטה שניסינו...
הזכרתי אותה (מבלי לפרט) כאן - http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/myLastMsgesAll.asp תודה
ענת
 

יצורה

New member
קניתי את זה מהם מזמן...

אני אתקשר אליהם מחר ואשאל אותם אם הם יכולים להזמין.
 

y נ ת

New member
תודה רבה אבל אין צורך, כבר התקשרתי להזמין

הם יחזרו אלי ביום ראשון לגבי ההזמנה ומחיר (בעיקרון רציתי את זה להיום/מחר אבל זה כבר כנראה לא יקרה ) תודה
 

y נ ת

New member
אגב, יש למוצר תאריך פג-תוקף

או שהוא טוב לזמן בלתי מוגבל?
 

y נ ת

New member
PETAL CLEANSE - לכמה זמן מספיק ../images/Emo35.gif

יש כאן מישהו שהתנסה במוצר לאורך זמן (בשימוש שבועי ) ויכול לומר לי לכמה זמן הוא מספיק (350 מ"ל) ?
 
למעלה