PartedMagic

יאיר B

New member
PartedMagic

לא יודע אם מישהו כבר העלה את זה פה, אם כן זכות הראשונים היא שלו. אני לא יודע אם יש פה מישהו שמשתמש בפרטישן מג'יק, אבל אם מישהו צריך משהו שעושה את אותו דבר בחינם, יש כלי כזה חינם (ואפילו קוד פתוח): http://partedmagic.com/wiki/PartedMagic.php הוא מגיע בפורמט של LiveCD או בפורמט שיכול לרוץ מ-DOK, כולל מערכת הפעלה עצמאית ויכולת לבצע פעולות שונות על המחיצות. לפני רגע תיקנתי DOK שנפגע בגלל ניסיון כושל להתקין עליו לינוקס (מ-4GB הפך ל-512MB). שלוש דקות של עבודה (כולל הטעינה של ה-CD) וה-DOK חזר לתפקד פיקס. מדהים. מומלץ למתקדמים.
 
למעלה