Pancake, אופנסיב ליין

Benmir01

New member
Pancake, אופנסיב ליין

אם אני עושה פאנקייק בליגה שלנו ומפיל את הבנאדם ככה שהגב שלו למעלה ואז נופל עליו (כשהידיים לא נוגעות בו), זה נחשב עברה? תודה, בן
 

ofribecker

New member
תלוי, צריך לראות את המקרה

לקפוץ עליו כשהוא על הרצפה, זו לא עבירה כשלעצמה, אבל אם בזמן שאתה עליו אתה מונע ממנו לקום באמצעות אחיזה כלשהיא זה יהיה holding. יש גם עבירה על initiating contact and targeting a defenseless opponent above the shoulders וכמוכן גם על פגיעה באמצעות אגרוף ,זרועות נעולות יחד קדימה ועוד, לכן צריך לראות את המקרה לגופו.
 

Benmir01

New member
אני מניח

אז אני מניח שזאת עברה שקל לטעות בה, מנקודת מבט אחת אפשר לחשוב שהאופנסיב ליין מחזיק עם הידיים כשבעצם המקרה הוא לא כך, כמו שקרה היום. פשוט שרקו עלי את העברה במהלך הראשון של המשחק וזה הטריף אותי כל המשחק. תודה.
 
למעלה