יש לי קוד שמוציא שגיאה. מצורף הקובץ השגיאה שאני מקבל : System.Data.SqlClient.SqlException: SQL Server does not exist or access denied. אני משתמש בבסיס נתונים אקסס הצילו.. תודה
השגיאה שקיבלת היא מסוג SqlException בעוד שאם היית מנסה להתחבר לאקסס היית אמור לקבל שגיאה מסוג OleDbException למרות שלא צרפת את הקוד, אפשר להניח שהשתמשת בקוד המתאים לחיבור לבסיס נתונים מסוג SQL-Server ולא אקסס...