Paging With DataGrid

arnlee

New member
Paging With DataGrid

יש לי קוד שמוציא שגיאה. מצורף הקובץ השגיאה שאני מקבל : System.Data.SqlClient.SqlException: SQL Server does not exist or access denied. אני משתמש בבסיס נתונים אקסס הצילו.. תודה
 

Zeliran

New member
../images/Emo35.gif

השגיאה שקיבלת היא מסוג SqlException בעוד שאם היית מנסה להתחבר לאקסס היית אמור לקבל שגיאה מסוג OleDbException למרות שלא צרפת את הקוד, אפשר להניח שהשתמשת בקוד המתאים לחיבור לבסיס נתונים מסוג SQL-Server ולא אקסס...
 

arnlee

New member
תודה. אני אנסה לפנות לאקסס ולראות

צרפתי קובץ טקסט שבו יש את הקוד תודה
 

24sharon

New member
תנסה לשנות את:

השורה הזו:
<%@ import Namespace="System.Data.SqlClient" %>​
לשורה זו
<%@ import Namespace="System.Data.OleDb" %>​
בהצלחה!
 
למעלה