outlook express
שאלה למי שיודע יש לי מע הפעלה windows 98 אתמול בתוכנת ה outlook express בצד שמאל יש לי אייקון של out look express מתחתיו אמורים להיות ספריות של inbox outbox delete items וכו ופשוט אין כלום הכול נעלם השד יודע לאן כשאני מנסה לשלוח מייל מופיעה הודעת שגיאה איפה נעלמו כול הודעות הדואר הנכנס יוצא מחוק וכו תודה לכול העונים
שאלה למי שיודע יש לי מע הפעלה windows 98 אתמול בתוכנת ה outlook express בצד שמאל יש לי אייקון של out look express מתחתיו אמורים להיות ספריות של inbox outbox delete items וכו ופשוט אין כלום הכול נעלם השד יודע לאן כשאני מנסה לשלוח מייל מופיעה הודעת שגיאה איפה נעלמו כול הודעות הדואר הנכנס יוצא מחוק וכו תודה לכול העונים