outlook express

dadi_s

New member
outlook express

הי אני זקוק לעזרה בשילוב דאר hotmail ו outlook express במידה ומישהו הגדיר זאת אשמח להעזר, ניסיתי את כל האפשרויות ללא הואיל.
 

arik23m

New member
פשוט...

TOOLS-> accounts->mail ->new->add mail ןמשם תמשיך עם האשף... אם יש בעיה תגיד.
 

dadi_s

New member
hotmail

תודה ניסיתי זאת והלכתי עם האשף אבל זה לא עובד
 
כבר כמה חודשים ש-Hotmail הפסיקו

את העברת הדואר אל תוכנות דואר, כי בכל זאת הם החליטו, כי כדאי להתפרנס מהפירסומות, כל שהעברת הדואר נעשית בחינם... הם רוצים שתיכנס אל ה-Web-Mail שלך ותוריד דואר משם.
 
למעלה