OT- מחפש סמפלים של מקהלת נזירים\נזירות. עם המון אווירה תודה:)
א אל תמותי לי עכשיו New member 13/10/05 #2 מפה לא תבוא לך הישועה... עדיף לך להוריד VST... משהו כמו Vocal Rack. אני ממליץ לנסות לשאול גם בפורום סאונד והפקה
מפה לא תבוא לך הישועה... עדיף לך להוריד VST... משהו כמו Vocal Rack. אני ממליץ לנסות לשאול גם בפורום סאונד והפקה
R Roi D 1 New member 13/10/05 #4 בינתיים תשמע את toi doi - fusion froide נזירות מקהלות מה שתרצה איזה קטע חזקקק
י יויוני New member 13/10/05 #6 נצל"ש מצטער אם אני מפריע אבל לא רציתי לפתוח שירשור חדש בשביל זה... אני מחפש טראק פסיכודלי עם המנגינה (רק המנגינה) של lonely... תודה לעוזרים
נצל"ש מצטער אם אני מפריע אבל לא רציתי לפתוח שירשור חדש בשביל זה... אני מחפש טראק פסיכודלי עם המנגינה (רק המנגינה) של lonely... תודה לעוזרים
י יויוני New member 14/10/05 #9 אני מכיר רק אחד... אבל אם זה עוזר אני יודע שיש אותו בגרסא ישנה בסרט: love story אבל זה רק דומה ללונלי
אני מכיר רק אחד... אבל אם זה עוזר אני יודע שיש אותו בגרסא ישנה בסרט: love story אבל זה רק דומה ללונלי