omg!!!!!

בייגעלי

New member
omg!!!!!../images/Emo2.gif../images/Emo7.gif

אני ואח שלי מצאנו שני גוזלים ועוד אחד לידם מת...
אז השקנו את הגוזלים במים ונתנו להם פרורים שפוררנו מלחם... ואז הגענו למסכנה שאיזה חתול בטח יבוא ויטרוף את הגוזלים עם נשאר אותם מוטלים שם... אז חיפשנו מקום ומצאנו מען כזה חור בקיר בבניין שלנו שאני חושבת פתח איוורור של המקלט אבל הוא לא פעיל יותר וקטפתי מלא עלים ועשינו להם מצע ושמנו להם מים ואוכל ואנחנו נבדוק אותם כל שעה בערך... ואת זאת שמתה קברנו ועשינו לה אנדרטה מאבנים...
 
../images/Emo28.gif../images/Emo80.gifיאא..זה מזכיר לי שהשנה

היה לנו יום שלח בציפורי...ואז ראינו ליד הנחל גוזל קטן קטן קטן גוסס..והוא היה כזה חמוד!!! והחובש לא הסכים להציל אותו
 

be a bee

New member
:(../images/Emo20.gif

גוזלים הם חמודים
:( תשיגי מידע באינטרנט איך לטפל בהם
 

ToryMaster

New member
הום

לא לא לא! גם אם האימא שלהם הייתה איפשהו בסביבה, עכשיו אין מצב שהיא תמצא אותם
תבררי באיזה פורום או אצל וטרינר מה לתת להם לאכול
 
למעלה