olympus c-2500-L ...מישהו מכיר?

binun

New member
olympus c-2500-L ...מישהו מכיר?

יש לי הצעה עליה של 1600 ש"ח...השאלה היא...אם זה נראה משתלם? זו מצלמה ישנה אבל יקרה השאךה כמה היא שווה היום משומשת?....
 

binun

New member
2.5...מגה פיקסל,על הנייר....

היא לא נראת משהו בכלל השאלה האם ניתן לדבר על איכיות של אז בהשוואה למצלמה של היום כדוגמת הסוני 717?
 
נראה שגודל החיישן זהה

מצ"ב הקישור לסקירה עליה. נראית איכותית-בודאי לזמנה-רואים גם לפי גודל העדשה. יחד עם זאת הקושחה היא בכ"ז לא מהיום-מאז הוכנסו הרבה שיפורים. צריך להשוות בין זמני צילום,קריאה וכתיבה לכרטיס,איזה כרטיס,כמה זמן (תמונות) בין טעינה וטעינה,תפריט-עד כמה מסורבל\פשוט לשימוש והבנה, האם תוצאות טובות בכל תוכניות הצילום,כולל האוטומטיות, ובכלל איכות תמונה-לצלם ולהעלות באיכות המקסימלית,או להדפיס,אם יש לך אופציה. קשה לי לאמר ספיציפית על מצלמה זו,אולם אם משווה לדור מקביל של מצלמות-למשל הניקון קולפיקס 950 ,שגם אותה שידרגו כמה וכמה פעמים, ובזמנו נחשבה ל'ספינת הדגל' וגם עלתה כזו,אותה הכרתי מקרוב... אז...היו בה הרבה חסרונות,במיוחד בצילום מתקדם, גם האולימפוס הזו עלתה הון לא קטן,אז. וכן - יש שיפור מדור לדור של מצלמות.אחרת היו נשארים וממשיכים לייצר אותן מצלמות שוב ושוב או לפחות לא מחליפים אותן מהר כל כך בדגם אחר.צריך לבדוק מה שופר או שונה בדגמי ההמשך.
 
למעלה