Oh my GOD they killed Star Wars!

Lu Tze

New member
Oh my GOD they killed Star Wars!

(קצת ארוך וחסר טעם, אבל זה לא שיש לכם משהו אחר לעשות) סיפורינו מתחיל כך: אתמול החלטתי להשלים השכלה והלכתי לראות את Pulp Fiction (הידוע במחוזותינו כ"ספרות זולה"). ישבתי במשך שעתיים וחצי של קללות, מכות, קפיצות מבלבלות בזמן וגם מעשה סדום אחד או שניים והגעתי למסקנה: זה סרט טוב! כרגלי אחרי שראיתי סרט שאהבתי, חיפשתי עליו עוד מידע באינטרנט. אני יודע מה אתם חושבים, אתם חושבים "כל זה נהדר, אבל מה לעזאזל הקשר בין זה לבין מלחמת הכוכבים?" אז חכו בסבלנות, אני בדיוק מגיע לזה. אחרי כמה נזכרתי באתר הזה, שמהוווה פרודיה על שני הסרטים בכך שהוא משלב בין שניהם. האתר נקרא "Pulp Phantom", והוא מכיל 18 פרקים. עכשיחו אתם חושבים "יופי, זה מתחיל להתברהר, אבל עדיין לא הבנו מה הקשר בין הכותברת להודעה". ובכן, הנה התשובה: הקשר הוא בכך שכמו בסידרה סאות' פארק (שאותה אני מתעב, אגב), כל פרק הם הורגים חלק אחר מההיגיון הפנימי של מלחמת הכוכבים. (אזהרה, מי שלא ראה את ספרות זולה, שלא יקרא. לא בגלל ספויילרים, אלא פשוט בגלל שהוא לא יבין על מה לעזאזל אני מדבר) למשל, בפרק הראשון אנחנו מוצאים את דארת' מול ובובה פאט נוסעים בסלייב II. זה למרות העובדה שדארת' מול מת עשרים שנה לפני שבובה פאט בתחיל להתגלח. הם מדברים קצת על איך זה שבקסל (או איפה שזה לא יהיה) אפשר לעשן תבלינים (SPICE, רמיזה לחולית, או סתם טיפשות?) וגם איך ששם הסטורם טרופרז לא יכולים לעשות לך חיפוש גופני. הם נוחתים במה שנראה כמו מוס אייזלי ונכנסים לדירה שנראה כאילו הוציאו אותה מהדת' סטאר. שם יושבים להם שני סטורם טרופרז וג'אר ג'אר. הממ... לא אמרנו לפני כמה שניות שהסטורם טרופרז הם השוטרים? מילא. זה לא החלק הכי גרוע. כמה פרקים אחר-כך, אנחנו רואים את דארת' ווידר מדבר עם אנאקין (תקופת EPII) ומסדר קרב. כן, שמעתם נכון, דארת' ווידר מדבר עם אנני. טוב, הקיבה הרגישה שלי לא הצליחה לסבול יותר מ-5 פרקים, אבל זה יותר ממספיק להבין שאו שהיוצרים של הסרטונים האלה לא ראו סרט של SW בחיים שלהם, או שהם פשוט מאוד-מאוד טיפשים. זהו, הזהרתי אתכם מראש שזה יהיה חסר טעם, נכון? אותי אישית מאוד מעצבן כשמרוקנים משהו מכל היגיון פנימי כדי להפוך אותו למצחיק.
 

Padme Amidala

New member
לא ראיתי את ספרות זולה...

אבל בכל זאת קראתי את ההודעה.
כן, לא הבנתי כ"כ על מה אתה מדבר, אבל הרעיון שווידר מדבר עם אנאקין מפרק 2 בהחלט נשמע די... מוזר. בוודאי לא מומלץ בשבילי לצפות בזה בלילה. הספיק לי בהחלט התמונה של המגנולי המאופר בשחור לבן שלבוש בדבר שנראה אותו הדבר כמו שמלת הסנאט של פדמה- זה היה מפחיד!!
ד"א, נראה לי שסמואל ל. ג'קסון שיחק בספרות זולה, לא? עוד משהו שמשותף לסרטים.
 
למעלה