Nose Endo

galias3

New member
Nose Endo

Hi, do anyone have nose bleeding before / during period? I feel some strange pressure recently inside my right nostril, do anyone have the same feeling? Just the thought of that makes me VERY uncomfortable. Something inside me tells me it's the Endo but I try not to think about cyst in my nose.... This thought is scary
 

זואילי

New member
פעם.. כשעשיתי אולטרסאונד

אצל ד"ר קובי זר, הוא סיפר לי על אישה עם אנדומטריוזיס שהיה לה דימום מהאף בכל ווסת...
 
זה יכול להיות

גם קשור לקיצוניות של מזג אוויר חום/ קור. אני כבר שבועיים עם דימומים קלים מהאף.
 
אני!!

גיליתי בשנים אחרונות, שהדימום באף אצלי קשור למחזור. תמיד חשבתי שיש לי דם באף....בגלל יובש... בערך בשלוש שנים אחרונות שמתי לב שיש סמיכות לדם מהאף ולמחזור הקרב. בדיוק יצא שהייתי מטופלת של פרופ' זיידמן ושאלתי אותו לגבי זה, הוא ענה לי שזה לאו דווקא בגלל האנדו, אבל כן יכול להיות בגלל מחזור, משהו שקשור לרפיון המערכת (לא זוכרת בדיוק). ואפילו עכשיו שאני אמורה לקבל מחזור (אך נעלם לו לאנשהו
) היו לי דימומים באף.
 

זואילי

New member
וואו, כבוד!!! ../images/Emo2.gif../images/Emo3.gif ../images/Emo24.gif

דרך אגב, גם שמעתי על ציסטות.... בעין. כן. מכירה גם אנדואית כזאת.
 
למעלה