עבוד בהונג קונג
New member
NGONG PING 360
אם אתם מגיעים להונג קונג, ורוצים לראות את הבודהה הגדול באי לנטאו, המלצה אישית, סעו באוטובוס. למי שלא מכיר, לפני כשנה פלוס מינוס, פתחו בהונג קונג, רכבל, שיוצא מכור מחצבתי, טונג צ'ונג, ומסתיים בבבודהה הגדול בדרום לנטאו. הרכבל עדיף על נסיעה איטית ומייגעת באוטובוס, בדרך צרה, ולא נחמדה. חוץ מזה הרכבל עולה לפסגות ההרים, והנוף ממנו מרהיב (כמובן שלתפוס יום עם ראות טובה בהונג קונג זה גם לא משהו פשוט), כולל שדה התעופה של הונג קונג, שנפרש מתחתכם. אז מה הפחד הכי גדול כשעולים לרכבל? נכון. זה קרה כאן לפני שבועיים. הקרון החליט לומר שלום לכבל, ונפל לקרקע מגובה של 20 מטר. למזלם זה קרה אחרי שעות הפעילות, ללא נפגעים. כרגע הרכבל סגור, והם חוקרים אבל בינתיים ללא תוצאות. יש לי הרגשה שיפתחו אותו בקרוב ללא שינוי משמעותי. אני הייתי, אבל לא נראה לי שאני אעלה על זה שוב... בכלל הרכבל הזה התחיל בשרשרת של תקלות לא ברורות (אנשים נתקעו בקרון שעתיים בלי לזוז), ומשהו בקארמה כאן לא טוב. וזה בלי להזכיר שהרוחות בלנטאו מגיעים ל90 קמ"ש בלי בעיה בכלל, שהקרון נפל שלושה ימים אחרי בדיקות בטיחותיות.
אם אתם מגיעים להונג קונג, ורוצים לראות את הבודהה הגדול באי לנטאו, המלצה אישית, סעו באוטובוס. למי שלא מכיר, לפני כשנה פלוס מינוס, פתחו בהונג קונג, רכבל, שיוצא מכור מחצבתי, טונג צ'ונג, ומסתיים בבבודהה הגדול בדרום לנטאו. הרכבל עדיף על נסיעה איטית ומייגעת באוטובוס, בדרך צרה, ולא נחמדה. חוץ מזה הרכבל עולה לפסגות ההרים, והנוף ממנו מרהיב (כמובן שלתפוס יום עם ראות טובה בהונג קונג זה גם לא משהו פשוט), כולל שדה התעופה של הונג קונג, שנפרש מתחתכם. אז מה הפחד הכי גדול כשעולים לרכבל? נכון. זה קרה כאן לפני שבועיים. הקרון החליט לומר שלום לכבל, ונפל לקרקע מגובה של 20 מטר. למזלם זה קרה אחרי שעות הפעילות, ללא נפגעים. כרגע הרכבל סגור, והם חוקרים אבל בינתיים ללא תוצאות. יש לי הרגשה שיפתחו אותו בקרוב ללא שינוי משמעותי. אני הייתי, אבל לא נראה לי שאני אעלה על זה שוב... בכלל הרכבל הזה התחיל בשרשרת של תקלות לא ברורות (אנשים נתקעו בקרון שעתיים בלי לזוז), ומשהו בקארמה כאן לא טוב. וזה בלי להזכיר שהרוחות בלנטאו מגיעים ל90 קמ"ש בלי בעיה בכלל, שהקרון נפל שלושה ימים אחרי בדיקות בטיחותיות.