new to all

QsomeoneQ

New member
new to all../images/Emo70.gif ../images/Emo70.gif ../images/Emo70.gif

היי, אני חדשה בפורום. ההורים שלי סובלים מסוג של פיצול אישיות בגלל שהם לפעמים מגניבים והכל ולפעמים הכי חנונים שיש... חופש פסח שמיייח לכולם
 
אופס אופס אופס!!!

אני אצל חברה שלי וכתבתי בשמה... תתעלמו
זו אני האמיתית
רעותי סליחה את לא צפוייה בכלל.. ציפיתי ליותר...
 
למעלה