NCAA CHAMP WEEK : 12.3

SHNIK

New member
סיקור

הערב מתחילים שני טורנירים של ביג מייג'ורס (ולא כפי שכתבתי אתמול), הביג איסט והפאק 10 כששני משחקים כבר שוחקו בביג איסט שמתקיים במדיסון סקוור גארדן : וילאנובה ווילדקטס (8 בחטיבה) 82 - סירקיוז אורנג' (9 בחטיבה) 63 הוויילדקטס בתנופה והקבוצה מעובית הגארדים (כתמיד) טחנה את האורנג' במחצית השניה מבחוץ (במחצית הראשונה סירקיוז עוד הובילו בנק'), את הוויילדקטס הובילו הכוכב שלהם הקומבו גארד סקוטי ריינולדס עם 22 נק' (50% שדה) ו6 אס' והגארד הפרשמן שפרץ לאחרונה קורי סטוקס עם 18 נק' מהספסל, את האורנג' המאכזבים הוביל דונטה גרין הפרשמן המוכשר עם 17 נק' אך אחוזי קליעה נוראיים (32%), דונטה גרין המוכשר כל כך עשוי להשאר במכללה גם לעונת הפרשמן שלו מאחר ואת הטורניר השנה הוא וחבריו יראו בטלויזיה או מהיציעים, הוויילדקטס לעומתם נמצאים בתקופה מעולה ורשמו ניצחון שלישי רצוף אך הוא עשוי להיות חשוב כקליפת השום אם מחר הם לא ידהימו את ג'ורג'טאון בקרב שיזכיר את גוליבר והגמדים (היברט מול הגארדים של נובה) כך שמצבים עדיין קריטי... ווסט וירג'יניה מאונטיינירס (5 בחטיבה) 58 - פרובידנס פריארס (12 בחטיבה) 53 המאונטיינירס שנמצאים בתקופה מעולה התקשו מאוד מול הפריארס הבינוניים ולאחר קרב איטי ומתיש מנצחים, הובילו אותם הפורוורדים ג'ו אלכסנד עם 22 נק' ו6 ריב' ודשון באטלר עם משחק מצויין (17 נק' ב73% ו9 ריב'), השאר לא ממש היו במשחק. מצבם של המאוטיינירס נראה קצת יותר טוב מזה של הוויילדקטס אך עם זאת הם עדיין יכולים להקלע למצב של באבלרס, המנעות ממצב כזה תתחיל עם נצחון מחר מול קונטיקט, קל זה בטוח לא הולך להיות... משחקים נוספים שאשתדל לסקר בבוקר : בביג איסט : פיטסבורג פנטרס (7 בחטיבה) - סינסינטי בירקטס (10 בחטיבה) (הפנתרים מובילים 31-25 במחצית) מרקט גולדן איגלס (6 בחטיבה) - סיטון הול פיירטס (11 בחטיבה) (טרם התחיל) בפאק 10 יערכו עוד קרבות בין קבוצות איכותיות שעלולות למצוא עצמן בחוץ בסופו של דבר (הטורניר נערך בסטייפלס סנטר, המשחקים יערכו בהמשך) : וושינגטון האסקיס (8 בחטיבה) - קליפורניה גולדן ברס (9 בחטיבה) אריזונה וויילדקטס (7 בחטיבה) - אורגון סטייט ביוורס (10 בחטיבה) אשתדל לסקר בבוקר, בכל אופן גם את מוזמנים אם אם בא לכם (-: , לילה טוב. שניק.
 
מעפילות נוספות לביג-דאנס

מאונט סט מרי מנצחת את sacred heart 68:55 ועולה מהאיזור הצפון מזרחי חבל לי רק שקבוצה עם כזה שם יפה - לב קדוש - נשארת בבית הפעם בביג סקאיי פורטלנד סטייט מגיעה לראשונה לטורניר אחרי נצחון על צפון אריזונה 67:51 המשחק נערך בפורטלנד - ביתיות, מצרך נדיר בטורנירים שכאלה
 

SHNIK

New member
סיקורים נוספים

ביג איסט : פיטסבורג פנטרס (7 בחטיבה) 70 - סינסינטי ברקטס (10 בחטיבה) 64 הפנתרים, באבלרס לכל דבר מנצחים את הברקטס הבינוניים ובכך מאפסים את סיכויים לעלות לביג דאנס, הברקטס לא הניחו לפנתרים לאורך כל המשחק ושמרו אותו צמוד אך כמו לאורך כל העונה התבססו על דונטה ואאוון הגארד שלהם יותר מדי (30 נק' ב8 מ25 מהשדה) כשהפנתרים הציגו סקור מאוזן יותר, בהם בלט כתמיד סאם יאנג (18 נק' ו6 ריב'). לפנתרים שהם עדיין באבלרס לכל דבר כמו שכבר כתבתי, צפוי הלילה קרב קשה מאוד מול לואיוויל, שמבחינתם הוא כמעט קרב של להיות או לחדול. מרקט גולדן איגלס (6 בחטיבה) 67 - סיטון הול פיירטס (11 בחטיבה) 54 פערי הרמות הדי ברורים בין הקבוצות ניכרו במהלך המשחק, הגולדן איגלס ומשחק הסמול בול המשובח שלהם לא הותירו לפירטים הבינוניים סיכוי, מספיק לציין שהגולדן איגלס שספק אם ממוצע הגבהים של השחקנים ששיתפו היום עובר את 1.95 טחנו את הפירטים מתחת לסל (52-29 בריבאונדים) בשביל להמחיש את הבדלי הרמות, הקומבו גארד שלהם ג'ארל מקניל הוביל אותם עם 21 נק' ו9 ריב' (והוא 1.90...), מצדם של הפירטים לא נצפתה תגובה משמעותית והם נפרדים מאיתנו לאחר עונה בינונית מאוד... לגולדן איגלס שסיכוייהם לא להכנס לביג דאנס נראים קטנים מאוד כעת יש הלילה קרב קשה מול נוטר דאם שנצחון בו יבטיח את ההשתתפות באופן סופי, צפוי קרב מרתק. את המשחק מהפאק 10 (סליחה ניר... (-:) אשתדל לסקר מאוחר יותר אם לא תקדימו אותי. יום טוב. שניק.
 

SHNIK

New member
הסיקורים הנותרים

וושינגטון האסקיס (8 בחטיבה) 81 - קליפורניה גולדן ברס (9 בחטיבה) 84 ההאסקיס מסיימים עוד עונה מאכזבת, הפעם מול הדובים מקליפורניה, בתומו של משחק צמוד ומותח הדובים מנצחים, פטריק כריסטופר הקלעי הצטיין עם 25 נק' ב50% וריאן אנדרסון הפציץ עם 22 נק' ו16 ריב' ובכך קוטעים רצף של 5 הפסדים ושומרים על הסיכוי (הקלוש) שלהם להעפיל למדנסת בהאסקיס שנפרדו מאיתנו כמעט רשמית בלט קווינסי פונדקסטר עם 23 נק' ו9 ריב'. על מנת לשמור על הסיכוי שלהם עומדת בפני הגולדן ברס משימה מאוד בעייתית הערב : לנצח את UCLA ברבע הגמר... אריזונה וויילדקטס (7 בחטיבה) 87 - אורגון סטייט ביוורס 56 (10 בחטיבה) אחת החסרונות של טורניר הפאק 10 הוא שכל 10 המכללות בחטיבה מתמודדות דרך קבע בטורניר כך שגם הביוורס החלשים שהעונה הפסידו בכל משחקיהם מול יריבות מהחטיבה שלהם מתמודדים בטורניר, הוויילדקטס שגם הם חצי באבלרס מעוניינים להפתיע בטורניר ולצורך העניין שיתפה משלב מוקדם מאוד של המשחק את הספסל שלהם (הובילו 59-21 במחצית), כאשר כל שחקני החמישיה שלהם מקולעים בדאבל פיגרס, ג'ריד באיילס המוכשר לא היה בשיאו, סיים אמנם עם 16 נק' אך רק 2 אס' ואחוזי קליעה לא מרשמים (38%), צ'ייס בדינג'ר סיים עם 14 נק' (75% מהשדה) ו5 אס' והגובה ג'ורדן היל סיים עם 16 נק' ו8 ריב'. הוויילדקטס רוצים להמשיך הלאה על מנת לשפר סיכויים להגיע למדנס, על מנת לעשות זאת עליהם להתגבר על סטנפורד הלילה ברבע הגמר, גם זה לא הולך להיות קל... שניק.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
כל פעם שאתה כותב על המכללות

אני מבין שאני לא מבין כלום
אבל אני מנסה ללמוד. ואגב, תרגיע עם השפה המלוכלכת שלך!! מה זה פאק 10 אה???
 

PIKPOP

New member
בביג איסט לא זכתה ג`ורג`טאון?

או שיש טורניר ורק אם תנצח תזכה?
 

SHNIK

New member
בכל הביג מייג'ורס בלי יוצאות מן הכלל

יש טורניר חטיבתי. שניק.
 
למעלה