MSN על האלבום החדש כאן
G gal y kike New member 23/3/07 #2 ../images/Emo41.gifתמונה יפה של ג'ון../images/Emo3.gif תודה אני רואה שהקטע הזה שהדיסק יהיהי בסגנון קאנטרי ממש רציני ואני לא אוהבת את זה.
../images/Emo41.gifתמונה יפה של ג'ון../images/Emo3.gif תודה אני רואה שהקטע הזה שהדיסק יהיהי בסגנון קאנטרי ממש רציני ואני לא אוהבת את זה.