MSN על האלבום החדש

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifתמונה יפה של ג'ון../images/Emo3.gif

תודה
אני רואה שהקטע הזה שהדיסק יהיהי בסגנון קאנטרי ממש רציני ואני לא אוהבת את זה.
 
למעלה