msconfig ותכולתו ....

msconfig ותכולתו ....

מה זה : dumprep 0 -k ? נחוץ ? מיותר ? אם מיותר , איך אעשה שלא יחזור ? ועוד , כל פעם שאני משתמש בreal player , מתווסף לי מחדש הדבר הבא : realsched , איך אני נפטר ממנו לנצח ? זה בטח קשור לעדכון אוטומטי של הreal , אבל אני לא מעוניין בו . לא מצאתי בתוכנה איך להפסיק את זה ...
 

noam01234

New member
>>>

dumprep זהו כלי לניפוי שגיאות, כדי לבטל אותו פעל כך: לחצן ימני על My Computer ובחר ב Properties בחר בלשונית Advanced, לחץ על הכפתור Setting שבחלון של Startup And Recovery, בחר בתיבת הגלילה שב Write Debuging Infomation ב None
 

noam01234

New member
לא משתמש בזה

וגם לא יודע אם זה יעזור, אבל נסה לעשות מה שכתוב כאן בפיסקה האחרונה
 
למעלה