ה י ה ו ד י
New member
msconfig ותכולתו ....
מה זה : dumprep 0 -k ? נחוץ ? מיותר ? אם מיותר , איך אעשה שלא יחזור ? ועוד , כל פעם שאני משתמש בreal player , מתווסף לי מחדש הדבר הבא : realsched , איך אני נפטר ממנו לנצח ? זה בטח קשור לעדכון אוטומטי של הreal , אבל אני לא מעוניין בו . לא מצאתי בתוכנה איך להפסיק את זה ...
מה זה : dumprep 0 -k ? נחוץ ? מיותר ? אם מיותר , איך אעשה שלא יחזור ? ועוד , כל פעם שאני משתמש בreal player , מתווסף לי מחדש הדבר הבא : realsched , איך אני נפטר ממנו לנצח ? זה בטח קשור לעדכון אוטומטי של הreal , אבל אני לא מעוניין בו . לא מצאתי בתוכנה איך להפסיק את זה ...