MOH: Spearhead

  • פותח הנושא f10
  • פורסם בתאריך

f10

New member
MOH: Spearhead

במשימה האחרונה (בברלין), נכנסתי למפקדה הרגתי את כל האנשים, ומצאתי את הכספת. עכשיו הבעיה היא שמשום מה אני לא יכול לקחת את הקוד לכספת!!! אני קפצתי על השולחן ועברתי עליו, עשיתי USE ושום דבר לא לוקח לי אותו... מה עושים???
 

f10

New member
הקפצה

קפוץ כבר יא פליץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
למעלה