../images/Emo58.gif פילדלפיה בוושינגטון
מה שאתה אומר זה פחות או יותר ההרגשה שלי כל העונה. לא היו לי ציפיות העונה מפילדלפיה. מה שקרה שם זה מה שתמיד קורה בפילדלפיה - דרמות. אנדי ריד, שיש לי הרבה ביקורת כלפיו בנוגע לקבלת החלטות במאני טיים, מצליח להפתיע אותי מאוד העונה. המשחק אתמול היה כמעט חסר טעויות מבחינתו. בתור אוהד, גם כשההפרש היה 38 עדיין פחדתי שנאבד אותו בגלל שטויות (שאגב, 2 פאמבלים שהיו יכולים להיות גורליים נשארו אצל פילי), אבל בדיעבד אנדי ריד פשוט ניהל את המשחק נכון. מה שמעניין זה שאנדי ריד גרם למייקל ויק להיראות כאילו המשחק הזה היא הפצצה אוירית, אבל פילדלפיה רצו 37 פעמים מול 28 מסירות (וזה לאחר שהרודתי ניסיון ריצה אחת של קוב שלא באמת נחשב). אנדי ריד קיבל מתנה - הוא במשך כל העונה מקבל משחק ריצה ממייקל ויק. אני בטוח שזה מקל עליו בכל הקשור לבחירת מהלכים. ג'רום הריסון תוספת משמעותית לפילדלפיה. לפילדלפיה לא היה כבר המון שנים Power Back. הוא לא בדיוק כזה, אבל הוא הכי Power Back שהיה לפילדלפיה בזמן האחרון. אני באופן אישי ציפיתי לראות את דישון ג'קסון משתתף יותר אחרי המהלך של האטצ'דאון. ציפיתי למהלך רוורס כלשהו של דישון שיחזיר אותו קצת למשחק, אבל אחרי משחק כזה קשה להאשים מישהו שלא בלט מספיק - כי ההרכב השתתף במשחק. צריך לשפר את משחק ההחזרה של פילדלפיה. הוא סביר אבל לא מספיק טוב בשביל לצמצם טעויות. הבעיה הנוספת שהשתפרה טיפה היא בעיית המגרש הקצר - פילדלפיה מתקשה לייצר מהלכים כשהמגרש מתקצר. כשהמגרש ארוך, באופן אירוני, היא יותר מסוכנת. אני בטוח שזה יהיה יותר טוב. אני אסכם את זה שוב - One to remember. העונה עדיין ארוכה, לפילדלפיה נשארו 4 משחקי דויזיה, והמשחק ביום ראשון הקרוב יהיה גדול מהחיים. אני חושב שפילדלפיה צריכה להמשיך לדרוס את היריבות כמו שהיא עשתה נגד וושינגטון, כי קבוצות ילמדו את פילדלפיה טוב יותר משבוע לשבוע. ואגב, פטרסון שחקן מעולה, אבל אאל"ט אליס הובס לא שיחק בגלל פציעה.