MM אנשים.

Shwortz

New member
MM אנשים.

MM לכל הוויקנים או האקלקטים שמאמינים גם בוויקה או בכל אחד שאוהב את הברכה הזאת =) אני חבר חדש בפורום, יש את אלה שכבר מכירים אותי בכינויי השונים (Incognito, Mobius, Sage, Senko ועוד) אני מקווה להשתתף בהרבה וויכוחים ודיונים מעניינים ומעייפים D= זה כל מה שיש לי להגיד... אז זהו.
 
ברוך בואך../images/Emo11.gif

 

Shwortz

New member
Sorry, אני לא מזהה. =\

מאיפה אנחנו מכירים? (אני ממש לא טוב עם שמות Sorry =\)
 
למעלה