Mitsubishi Diamond Pro 930SB
שלום חברים, לאחר התלבטות "הלכתי על בטוח" ורכשתי מסך Mitsubishi Diamond Pro 930SB. המסך נותן תצוגה טובה מאוד בכל מה שקשור בקונטרס וצבעים. דבר אחד לא מסתדר לי - אני לא מצליח לקבל קו אופקי ישר. הקו האופקי הוא בצורה של קו קעור, במיוחד בחלק העליון והחלק התחתון. שחקתי עם ההגדרות של המסך במשך שעות, ואף מהפרמטרים לא משפיע על עניין זה. האם מישהו מכיר את העניין? האם מדובר בתקלה, או שלמרות כל השם שניתן למסך זה, זו עדיין מגבלה בלתי פתורה. סה"כ אם מסך בסדר גודל שכזה לא נותן קו אופקי ישר, אז איזה CTR כן נותן.
שלום חברים, לאחר התלבטות "הלכתי על בטוח" ורכשתי מסך Mitsubishi Diamond Pro 930SB. המסך נותן תצוגה טובה מאוד בכל מה שקשור בקונטרס וצבעים. דבר אחד לא מסתדר לי - אני לא מצליח לקבל קו אופקי ישר. הקו האופקי הוא בצורה של קו קעור, במיוחד בחלק העליון והחלק התחתון. שחקתי עם ההגדרות של המסך במשך שעות, ואף מהפרמטרים לא משפיע על עניין זה. האם מישהו מכיר את העניין? האם מדובר בתקלה, או שלמרות כל השם שניתן למסך זה, זו עדיין מגבלה בלתי פתורה. סה"כ אם מסך בסדר גודל שכזה לא נותן קו אופקי ישר, אז איזה CTR כן נותן.