Minos - חברת התקליטים

ArNoLd LaYnE

New member
Minos - חברת התקליטים

אשמח לדעת פרטים אודות החברה הזאת אם איזה אמנים היא עבדה ואת שורשי הסכסוך עם סטליוס קזנצידיס... אני לא מצליח למצוא על זה חמר לקריאה... תודה תודה!!! ואגב... אחלה רדיו.. הרדיו יאסו... התענגתי על השבת קזנצידיס!
 

the greek

New member
האתר שלהם

זהו האתר שלהם http://www.minosemi.gr/ הבעלים של החברה נקרא מינוס מאטצאס והוא כמובן.. יהודי. האגדה מספרת (ואולי גם המציאות) כי קאזאנדזידיס ניסה להשתחרר מהחוזה שהיה חתום איתם, אך החוזה וגם הבעלים של החברה לא היו מעונינים לשחרר אותו (כסף ...) והוא החליט שהכל כנראה בגלל שהם יהודים והם רודפי בצע בלבד ... נכון \ לא נכון ? מי יודע. אך שני עובדות ברורות מאז 1) הוא הפסיק להקליט מאז ועד שהוא ישתחרר מהחוזה 2) הוא שנא יהודים.
 

the greek

New member
נציגים של

דאלאראס, פאריוס, מביט'יקוטסיס, דיוניסיו, לאונרדו, קסארחאקוס, קוקוטאס, ספאקיאנאקיס וכמובן של עוד רבים שקצרה ידי מלרשום.
 

ArNoLd LaYnE

New member
וואו! תודה!

סח'תיין אוף לא נעים לשמוע שקזנצידיס שנא יהודים... אחרי שאני שומע אותו כל כך הרבה... עם כל התדמית של הפועל הפושט וכל זה.. זה מוזר פתאום... מעניין מה הגורם לשנאה הזאת?...
 
סלומון מאצאס

בשנות החמישים כאשר סטליוס קזנזידיס היה אומן בתחילת דרכו הוא חתם על חוזה עם חברת התקליטים מינוס מאצאס.לסלומון מאצאס היה הכישרון היחודי לגלות אומנים צעירים ומוכשרים ולהחתים אותם על חוזים וכמובן שהחוזים היו על סכומים בהתאם למעמדם אז.קזנזידיס בשנות השיבעים היה כבר אומן מוכר ונערץ ותקליטיו נמכרו במאות אלפי עותקים.ובצדק הוא רצה לשנות את החוזה אבל משפחת מאצאס החליטה שחוזה הוא חוזה ויש לכבדו ככתבו וכלשונו.וקזנזידיס היה איש קשה עקשן ובעל עקרונות והוא החליט להפסיק להקליט עד שיסתיים החוזה וגם פנה לבית המשפט שפסק לטובת מאצאס. ושם על מדרגות בית המשפט מרוגז מהפסדו הוא קילל את היהודים.צריך לפעמים לא רק להיות צודק אלא גם חכם.אם מאצאס היה חכם הוא היה מגיע להסדר קודם למשפט והוא וכולנו ההינו מרוויחים 12 שנה של של תקליטים שלעולם לא יופיעו.אם תשמע את השיר הראשון בדיסק הראשון שקזנזידיס הוציא לאחר סיום החוזה . הוא אומר בו אני לא עבד של אף אחד.
 
למעלה