midi

ilapid

New member
midi

אני רואה ב - midi out activity שנקלטות הפקודות, אבל לא מצליח לשמוע את הצליל של הכלים. (את האודיו שומעים). אשמח לתגובות ועצות.
 
אז

קודם כל זה הערוץ של המידי ולא של המכשיר שאתה רוצה להעביר דרכו מידי! תבדוק שם סביר להניח שזאת הבעיה מעבר לזה , כשניגת את המידי הזה שמעת את הכלי?
 

ilapid

New member
אין שום בעיה

אני בלי מקלדת שליטה כתבתי ישירות לערוץ . זה קשור בהגדרת התוכנה.
 
כמו שאמרתי

נראה לי שהבעיה היא בערוץ שבא אחרי המידי המידי רק שולח פעולות למכשירים ווירטואלים יכול להיות שבמכשיר אתה לא פתוח על סאונד או שהערוץ של המכשיר במיוט ?
 

elper11

New member
תנסה את זה..

להוריד את המוניטור מהערוץ... ותנסה להחליף כלי נגינה..משו מוזר..פעם ראשונה שאני רואה שאי אפשר לפתוח את הכלי מהמאפיינים שלו מתחת לכלי יש אייקון קטן של מקלדת..שם פותחים את הפלאג.. משום מה הוא כהה אצלך מה שאומר שאי אפשר לפתוח אותו...תנסה להחליף לאחד אחר... אם לא אין לי עוד רעיונות מצטער...בדוק בכלי אולי המאסטר שלו סגור...או שאין לו Program לניגון..זתומרת שהוא על 0....
 

ilapid

New member
תוקן

הבעיה הייתה ב asio של הכרטיס קול ה- echo wdm של mia midi לא מתפקד כמו שצריך אז החלפתי ל directx full duplex בעייה נוספת שיש לי שלא קשורה ל latency (הוא יחסית נמוך input-4.308 output-4.331) היא שהאודיו נשמע בסביבות ה300ms לפני המידי אני חושב שזה קשור לכרטיס אבל לא בטוח..
 
למעלה