תנסה את זה..
להוריד את המוניטור מהערוץ... ותנסה להחליף כלי נגינה..משו מוזר..פעם ראשונה שאני רואה שאי אפשר לפתוח את הכלי מהמאפיינים שלו מתחת לכלי יש אייקון קטן של מקלדת..שם פותחים את הפלאג.. משום מה הוא כהה אצלך מה שאומר שאי אפשר לפתוח אותו...תנסה להחליף לאחד אחר... אם לא אין לי עוד רעיונות מצטער...בדוק בכלי אולי המאסטר שלו סגור...או שאין לו Program לניגון..זתומרת שהוא על 0....