mfc שלום, רציתי לשאול איך אני יכול לפתוח קובץ טקסט בעורך הברירת מחדל של windows או כל דבר אחר, על ידי לחיצת כפתור... כלומר איזה קוד אני אמור לכתוב על מנת שיפתח לי את הקובץ... תודה.