mdk סיפורים
רכשתי מצלמה דיגיטלית פוג`י 401 באתר P-1000 שסופקה לי מחברת MDK. המצלמה הגיעה מקולקלת ולכן פניתי לMDK על מנת שיתקנו אותה. במשך שבועיים, כאשר התקשרתי לבדוק מה קורה עם המצלמה, קבלתי תשובות בנוסח: עדיין לא איתרו את התקלה, במעבדה עדיין לא מכירים את המצמלמה מאחר והיא חדשה, יש התקדמות אולם עדיין לא תוקנה. ואז בחלוף שבועיים התקשר אלי נציג MDK ובישר לי שהמצלמה נפלה, וכי עלי לשלם 500 ש"ח עבור התיקון. "מדובר במעבדה מוסמכת" השיב לשאלתי: הכיצד במשך שבועיים שניסו למצוא את התקלה לפתע הבחין הטכנאי שהמצלמה שבורה עקב נפילה. מענינת הקביעה הקטגורית שהנפילה קרתה אצלי. לא חס וחלילה בהובלה או אולי ב-MDK.
רכשתי מצלמה דיגיטלית פוג`י 401 באתר P-1000 שסופקה לי מחברת MDK. המצלמה הגיעה מקולקלת ולכן פניתי לMDK על מנת שיתקנו אותה. במשך שבועיים, כאשר התקשרתי לבדוק מה קורה עם המצלמה, קבלתי תשובות בנוסח: עדיין לא איתרו את התקלה, במעבדה עדיין לא מכירים את המצמלמה מאחר והיא חדשה, יש התקדמות אולם עדיין לא תוקנה. ואז בחלוף שבועיים התקשר אלי נציג MDK ובישר לי שהמצלמה נפלה, וכי עלי לשלם 500 ש"ח עבור התיקון. "מדובר במעבדה מוסמכת" השיב לשאלתי: הכיצד במשך שבועיים שניסו למצוא את התקלה לפתע הבחין הטכנאי שהמצלמה שבורה עקב נפילה. מענינת הקביעה הקטגורית שהנפילה קרתה אצלי. לא חס וחלילה בהובלה או אולי ב-MDK.