Masked And Anonymous

Masked And Anonymous

אם השם הזה של הסרט שדילן משחק בו ויצא לאקרנים לפני כשלוש שנים מוכר לכם זה אולי רק בזכות הפסקול שלו שהגיע לארץ, אבל הסרט עצמו לא הגיע לקולנוע ועד כמה שידוע לי גם לא לאף אחד מהסינמטקים (בושה וחרפה) כך שאני לא יודע מה איתכם אבל אני באופן אישי לא מצאתי דרך לצפות בו. בעניין של לקנות סרטים של דילן ובכלל של אמנים אחרים, אני יותר בקטע של דוקומנטרים. בכל אופן הבוקר יצא לי לצפות בפרומואים של תוכניות שישודרו בקרוב בחברת הכבלים HOT, ומעבר לסידרת מופעים שביניהם יתנו גם מופע של דילן (ככל הנראה מתחילת דרכו), שמחתי לגלות שמתכוונים גם לשדר את הסרט הזה שאגב תורגם לעברית כ-"אלמוני". אז אם אתם נמנים על אוהביו של דילן ומנויים לחברת הכבלים הזו ולבטח תשמחו לצפות בתוכניות הללו, אני חושב שתסכימו איתי שמגיעה להם מילה טובה על כך.
 
יש באוזן השלישית

או לפחות היה שם לפני שנתיים שראיתי את הסרט. אני מאוד נהנתי מן הסרט, למרות שהוא מוזר, לא ממוקד ומפורח. השנינות של דילן מצאה את דרכה לדיאלוגים ויש בסרט הרבה מאוד סרטים מעולים בתפקידים קטנים או גדולים. דילן לא רק משחק אלא גם השתתף בכתיבת התסריט (בשם בדוי). הבמאי הוא לארי צ'ארלס, שביים בעיקר בטלוויזיה (סינפלד, תרגיע, דילברט) בין השדחקנים: ג'סיקה לאנג, ג'ף בריג'דס, ג'ון גודמן, אד האריס, כריס פן ז"ל, פנלופה קרוז ועוד הרבה מאוד.
 
אתם צודקים

היו כמה מקומות שאפשר היה להשכיר מהם את הסרט, הצרה שהוא היה בשיטה של NTSC שלא הייתי בטוח שאוכל לצפות. כשהייתי מוכן כבר לנסות סגרו את ה"בלוקבאסטר" שהיה באיזור שלי ועד היום (עד כמה שידוע לי) לא פתחו אותו, וגם בוידיאומטים לא מצאתי אותו. אני מקווה שאני לא אתאכזב כמוכם מהסרט, אבל אני מתאר לעצמי שהוא לא שונה משאר הסרטים (למעט אולי "פט גארת ובילי הנער" של סם פקינפה) שדילן שיחק בהם עד היום, אבל עצם השתתפותו באותם סרטים הופכת אותם לפחות לדעתי למיוחדים. טוב חברים, אם גם אתם נמצאים בצפון הארץ שימרו על עצמכם. אחרי האירוע שהיה בצהריים אני עוד מקווה שיהיה לנו סופשבוע שקט ונעים !!
 
אני אמרתי שנהנתי

לסרט יש הרבה חולשות, אבל מי שאוהב את דילן יכול בהחלט להינות ממנו- גם מחלק מן הדיאלוגים ומין העלילה המאוד מוזרה. זה לא רק סרט שדילן השתתף בו- זה סרט שהוא כתב.
 
למעלה