man of monday איך קוראים לשיר הזה ומי שר?? i wish u were sunday....
א אביעד הזאקו New member 23/1/03 #1 man of monday איך קוראים לשיר הזה ומי שר?? i wish u were sunday....
S sysQo New member 23/1/03 #2 עד שהבנתי מה אתה רוצה ../images/Emo13.gif ../images/Emo163.gif the bangels - manic monday