LinuxEnterprise שאלה...
היי חברים, כבר מזמן (זה יחסי) רד הט עברו לשיווק של מערכות בתשלום, בתור דוגמא ניתן לראות את Linux Enterprise WS. השאלה שלי היא האם באמת כדאי להשקיע במערכת כזאת מבחינה עתידית? כלומר, הדילמה לשי כיום היא כזו: אני מחפש משהו שאפשר יהיה לשחק איתו ולעשות עליו כל מה שאפשר לעשות על לינוקס רגיל (פדורה, RH גירסאות ישנות יותר, דביאן וכו') אבל חשובה לי התמיכה והעובדה שבעתיד ימשיכו לפתח למערכת הזאת מוצרים ותוכנות, במיוחד לאור העובדה שRH מבוסס RPMים. יש ביסוס לחשש שלי? הכוונה שלי היא, במידה והמערכת הזו כבר לא תהיה נגישה לכולם בגלל התשלום ואז לא יפתחו עליה תוכנות ורד הט לאט לאט יגבילו את מה שאפשר לעשות איתה מטעמם, (למשל קימפול קרנל וכו' (סתם דוגמא, אל תתפסו אותי במילה), שגרסה אחת בלבד תתאים למערכת נניח 2.5.11 ורד הט יגידו שגירסת קרנל אחרת יותר מתקדמת לא תעבוד על ועם המערכת שלהם, בעצם זה דפק רציני, לא?). שלכם, מוטי.
היי חברים, כבר מזמן (זה יחסי) רד הט עברו לשיווק של מערכות בתשלום, בתור דוגמא ניתן לראות את Linux Enterprise WS. השאלה שלי היא האם באמת כדאי להשקיע במערכת כזאת מבחינה עתידית? כלומר, הדילמה לשי כיום היא כזו: אני מחפש משהו שאפשר יהיה לשחק איתו ולעשות עליו כל מה שאפשר לעשות על לינוקס רגיל (פדורה, RH גירסאות ישנות יותר, דביאן וכו') אבל חשובה לי התמיכה והעובדה שבעתיד ימשיכו לפתח למערכת הזאת מוצרים ותוכנות, במיוחד לאור העובדה שRH מבוסס RPMים. יש ביסוס לחשש שלי? הכוונה שלי היא, במידה והמערכת הזו כבר לא תהיה נגישה לכולם בגלל התשלום ואז לא יפתחו עליה תוכנות ורד הט לאט לאט יגבילו את מה שאפשר לעשות איתה מטעמם, (למשל קימפול קרנל וכו' (סתם דוגמא, אל תתפסו אותי במילה), שגרסה אחת בלבד תתאים למערכת נניח 2.5.11 ורד הט יגידו שגירסת קרנל אחרת יותר מתקדמת לא תעבוד על ועם המערכת שלהם, בעצם זה דפק רציני, לא?). שלכם, מוטי.