lenovo 3000 n100

lenovo 3000 n100

http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=569&CatCode=315 אייך הוא? דחוף מחר אני רוצה ללכת לקנות.... ואייך החברה?
 

s h e b a

New member
איתי ממליץ על המחשב

עם אותה קונפיגורציה רק עם וינדוס xp ועם הרחבת החריות ל3 שנים בהצלחה בקנייה .
 

itzik shpitzik1

New member
יש לי מחשב כמעט זהה כבר שנה.

השאלה היא מה הציפיות שלך מהנייד. מבחינת אמינות הם טובים ויש אחריות של IBM לחבר שלי מחשב כמו שלי והיתה לו תקלת מסך אבל זה לא אומר כלום זה יכול לקרות עם כל מחשב . מצטרף לעצה לרכוש עם XP בפרט שהולך לצאת SP חדש. הגדלת אחריות ניתן לעשות גם בהמשך.
 

RoyBO

New member
זה מחשב של לנובו

תפסיק להתווכח. לנובו רכשו את IBM , עכשיו הם הבעלים, הם מייצרים את המחשבים שלהם.
 

itzik shpitzik1

New member
לידיעתך

למרות שהשם הוחלף ללנובו ישראל, מעבדת השירות של יבמ ישראל ממשיכה לתמוך ב-ThinkPad. זאת לפי חוזה נחתם למשך 5 שנים. המעבדות של IBM עדיין לא שייכות ל lenovo אתה מוזמן לבדוק
 

RoyBO

New member
יכול להיות שאתה צודק

אך מחשבי IBM הם לנובו כבר ממזמן, וכל המשתמע מכך.
 

s h e b a

New member
הגדלת האחריות במועד מאוחר יותר

זה עולה יותר כסף מי מעוד הרכישה בדוק
 
למעלה