אוטוקאד עם X3100 ? אפשרי ,אבל לא מומלץ
זה כרטיס משולב (חלק מהזיכרון שלו מוקדש לחישובי מעבד) והוא לא מיועד לגראפיקה מקצועית. כדאי לקחת כרטיס מקצועי לעבודה תחת ILLUSRTATOR/MAYA/3DMAX/FREEHAND/AUTOCAD וכו' ,מכיוון שהנטייה של אנשים היא להתקדם לתוכנות גראפיקה כבדות יותר בעתיד !