Lancair 360 עלה לאויר

Lancair 360 עלה לאויר

המטוס מוכן היה לטיסות ניסוי כבר לפני 3 שנים. מיני סיבות גרמו לזה שהוא לא טס עד לזמן האחרון. בפסח נעשתה טיסת הניסוי הראשונה על ידי .מה אומר ומה אספר...ניפלא. לאחר 6 טיסות ניסוי . זה טס 200 קשר בקלות! זה מיזדקר כמו אולטרהלייט קל. זה מגלגל מהר . די שקט בקוקפיט. רואים דרך החופה את העולם סביב בנוחות. לאחר 7 נחיתות אני יודע שצריך עוד ניסיון זה לא לגמרי טבעי להנחית את המטוס ללא נסיון. עדיין לפני משימה רצינית והיא לפתוח את מעטפת הטיסה. VNE 240 Knot דלק לכ -1600 מייל יבשתי. IFR מלא. טייס אוטומטי. מע. שמן ודלק לטיסה הפוכה. 2 מקומות ,אחד ליד השני. בקיצור-טוב ויפה. חיים רוה -03-9342080 בעבודה
 
ראיתי חלק מטיסות הניסוי

כמה נחיתות הבהילו אותי, אבל איני מבין דבר בטיסות ניסוי. אולי באת עם שולי בטחון גדולים של מהירות. כל הכבוד.
 

L39

New member
נא לתת קצת יותר פרטים

קודם כל, מזל טוב והמון הצלחה בטיסות הבאות! אפשר לספר, איפה נבנה המטוס וכמה זמן הוא היה בבניה?
 

4X ADV

New member
4xadv

תחילת בניה מאי 1992 סיום בניה ינואר 2000 נח עד אפריל 2004 טיסה ראשונה 7/4/2004
 
למעלה