kotor3

funkey monkey

New member
עדיין בגדר שמועות

ושיעשו טובה, אם הם מפתחים את המשחק - קחו ת'זמן ותעשו לו סיום נורמלי!
 

tactical

New member
משהו מעניין...

http://xbox.ign.com/mail/2005-08-30.html קבלו את התשובה של IGN לשאלה הראשונה... האם אנחנו רואים את האור שבקצה המנהרה (או שזאת רכבת???)
 

juggernaut

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

"או שכן או שלא, מה שבטוח אולי." פשוט אמרת אולי פעמיים.
הרגת אותי...
 

tactical

New member
חדשות נוספות על KOTOR 3..... אולי..

קבלו את ההודעה הראשונה בשרשור הזה בפורום של לוקאסארטס... http://forums.lucasarts.com/thread.jspa?threadID=73711&tstart=0 כמובן ש-BIOWARE מכחישה הכל....
 
למעלה