אם כבר ביאלוגיה
לא לכול החלבונים יש סף שך 43 מעלות. אפילו בגוף האדם יש חלבונים שעמידים לפירוק אנזימתי, לחום ואפילו לחומציות די גבוהה. אנזים כן יכול לשנות חומר גנטי. השיכתוב של החומר הגנטי מבוצע על עקרון אינזימטי. (אוקי, כאן יתכן ואני קצאת שוכחת מושגים אבל יש שם עקרון אנזימתי ואת זה אני כן זוכרת). בחומר הגנטי שלנו יש הצפנה אדירה של מידע שרובו מידע זבל שהפקודה ליצור החלבונים הספיציפיים ניגזרת ממנו. רוב החומר הגינטי אינו מנוצל לכן אם האנזים המדובר פשוט מבצע גזירה של החלק הספיציפי של המידע שאחרי על חלבון או חומר מסוים אחר זה יכול להפעיל את התהליך כולו. האנזים->גוזר את המידע הגינטי->מומר לחומר אנזימתי/חלבוני או כול חומר חשוב אחר שמעורר את השינוי של הקוד הגנטי. האנזים האחרי על ההאצה גם יכול לגזור חלק מדנ"א שמתפקד כווירוס אשר פשוט מדביק את כול התאים בגוף ומבצע בהם את ההמרה. (ניסו לרפה עלידי וירוסים כאלה מחלות תורשתיות אבל לפי ידיעתי הגוף פשוט דחה את עצמו לאחר שהתחולל בו השינוי) השאלה היא האם כול השינוי הזה. אפילו אם מעורב וירוס יכול להתרחש כו מהר? נ.ב יש הסבר ביאולוגי טוב אך התת מודע יכול להשפיע על התהליך אבל בשביל זה אני צריכה לחפס את החומר הלימודי המתאים.
לא לכול החלבונים יש סף שך 43 מעלות. אפילו בגוף האדם יש חלבונים שעמידים לפירוק אנזימתי, לחום ואפילו לחומציות די גבוהה. אנזים כן יכול לשנות חומר גנטי. השיכתוב של החומר הגנטי מבוצע על עקרון אינזימטי. (אוקי, כאן יתכן ואני קצאת שוכחת מושגים אבל יש שם עקרון אנזימתי ואת זה אני כן זוכרת). בחומר הגנטי שלנו יש הצפנה אדירה של מידע שרובו מידע זבל שהפקודה ליצור החלבונים הספיציפיים ניגזרת ממנו. רוב החומר הגינטי אינו מנוצל לכן אם האנזים המדובר פשוט מבצע גזירה של החלק הספיציפי של המידע שאחרי על חלבון או חומר מסוים אחר זה יכול להפעיל את התהליך כולו. האנזים->גוזר את המידע הגינטי->מומר לחומר אנזימתי/חלבוני או כול חומר חשוב אחר שמעורר את השינוי של הקוד הגנטי. האנזים האחרי על ההאצה גם יכול לגזור חלק מדנ"א שמתפקד כווירוס אשר פשוט מדביק את כול התאים בגוף ומבצע בהם את ההמרה. (ניסו לרפה עלידי וירוסים כאלה מחלות תורשתיות אבל לפי ידיעתי הגוף פשוט דחה את עצמו לאחר שהתחולל בו השינוי) השאלה היא האם כול השינוי הזה. אפילו אם מעורב וירוס יכול להתרחש כו מהר? נ.ב יש הסבר ביאולוגי טוב אך התת מודע יכול להשפיע על התהליך אבל בשביל זה אני צריכה לחפס את החומר הלימודי המתאים.