zac typhoon
New member
joyride 200 בעיית התחממות ?
אז ככה אולי מישהו כבר נתקל בבעיה ? הבעיה היא שהמאוורר לא עובד , מבדיקה קצרה יש פלוס קבוע שמגיע למאוורר אבל אין מינוס , גם המאוורר עצמו תקין כי עם גישור כבל לשסי המאוורר עובד . גם הפיוז תקין למעט מעט קורוזיה שמופיעה באיזור , אבל גם זה נשלל ע"י גישור בית הפיוזים ( לבדיקה קצרה בלבד ) יש רעיונות ? טרמוסטט ? ואם כן האם זה רק מפסק טמפרטורה או נגד משתנה ( לשם בדיקה האם ניתן לקצר את המגעים שלו ? ) תודה
אז ככה אולי מישהו כבר נתקל בבעיה ? הבעיה היא שהמאוורר לא עובד , מבדיקה קצרה יש פלוס קבוע שמגיע למאוורר אבל אין מינוס , גם המאוורר עצמו תקין כי עם גישור כבל לשסי המאוורר עובד . גם הפיוז תקין למעט מעט קורוזיה שמופיעה באיזור , אבל גם זה נשלל ע"י גישור בית הפיוזים ( לבדיקה קצרה בלבד ) יש רעיונות ? טרמוסטט ? ואם כן האם זה רק מפסק טמפרטורה או נגד משתנה ( לשם בדיקה האם ניתן לקצר את המגעים שלו ? ) תודה