john schmidt בדף הקודם השארתי לך הודעה, לגבי הקרון..אם ץוכל לעזור לי בבקשה וחג שמח!!
מ מוטי9876 New member 19/4/08 #1 john schmidt בדף הקודם השארתי לך הודעה, לגבי הקרון..אם ץוכל לעזור לי בבקשה וחג שמח!!