כמו שנאמר אין צום אבל המלצות ...
1. לפני אולטרסאונד לרוקן את שלפוחית השתן (להבדיל מההחזרה של העוברים ששם צריך דווקא שלפוחית מלאה)
2. אצלי חצי שעה לפני שהם טוענים שהם נפתחים הם נפתחים באמת. אז מקבלים תור בין הראשונים. מה שמעכב את התור זו דווקא בדיקת האולטרסאונד (בדיקת הדם מתחילים גם מוקדם) שמתחילה לעיתים רק ב7:00 או 7:30. אז אם את ממהרת לעבודה ממליצה לבוא חצי שעה יותר מוקדם בשביל להיות מהראשונות לאולטרסאונד ולסיים מהר יותר.
בהצלחה !