מוסיף
העניין של זווית הצפיה היא בעיה בכל מסך LCD מהפאנל הנפוץ והזול TN.ואין מה לעשות בעניין זה. אבל זה לא כ"כ משמעותי ,פשוט מכוונים את המסך למקום שבו אתה רואה הכי טוב. יש מסכים יותר מתקדמים כמו SIPS ועוד כמה ושם התמונה טובה יותר והבעיה של זווית הצפיה קטנה אך הם יקרים ונדירים עד כמה שידוע לי במחשבים ניידים. אני ממליץ לך לפני שאתה מחליט ללכת לחנות ולראות בעיניים אם מתאים לך מסך מבריק כמו שיש באינספיריון. (בלי קשר לזווית הצפיה)