inspiron 1525 screen

  • פותח הנושא bez1
  • פורסם בתאריך

bez1

New member
inspiron 1525 screen

שלום רב, אני מעוניין לקנות מחשב של DELL מדגם Inspiron 1525 האם מישהו יכול לומר לי מה איכות המסך של מחשב זה? ואם אין בעיה של גירעון במסך? תודה, דרור
 

NoFear4e

New member
לגבי המסך

המסך מבריק(אני אוהב את זה זה נותן איכות טובה בסרטים) ... הבעיה היחדיה במסך זה כמו כל מסך שך נייד .. כשאתה מסתכל מהצדדים אז התמונה נהיית יותר כהה ואתה מאבדד פרטים .. מעבר לזה המסך חבל על הזמן ..
 

bez1

New member
תודה רבה

עזרת לי! עכשיו אני כבר יותר סגור על המחשב הזה. שבוע נעים, דרור
 

kobi 23

New member
מוסיף

העניין של זווית הצפיה היא בעיה בכל מסך LCD מהפאנל הנפוץ והזול TN.ואין מה לעשות בעניין זה. אבל זה לא כ"כ משמעותי ,פשוט מכוונים את המסך למקום שבו אתה רואה הכי טוב. יש מסכים יותר מתקדמים כמו SIPS ועוד כמה ושם התמונה טובה יותר והבעיה של זווית הצפיה קטנה אך הם יקרים ונדירים עד כמה שידוע לי במחשבים ניידים. אני ממליץ לך לפני שאתה מחליט ללכת לחנות ולראות בעיניים אם מתאים לך מסך מבריק כמו שיש באינספיריון. (בלי קשר לזווית הצפיה)
 

bar666xp

New member
בניגוד לתשובות שקיבלת...

א. מסך מבריק ו/או מט מומלץ מעוד לגשת ולראות בתצוגה!!! אישית מסכים מבריקים גורמים לי לכאבי ראש ולדמע בעין! אתה לא רוצה לגלות מצב כזה לאחר רכישה. ב. זוויות צפיה משתנות לפי טיב/סוג המסך... לדוגמה בFS הישן שלי {ראה חתימה} בתאורת בית אני יכול לקרוא את הכתוב גם מזוית של 85 מעלות {עד כמה שידוע לי, לא נפוץ במסכי LCD אגב}. סמך הוא בין הדברים הסוביקטיביים ביותר! לכן גש לראות בתצוגה/ות בהן אפשר לראות ורצוי לנסות לבהות/לקרוא איזה דף טקסט/אינטרנט... למעל 5 דקות מומלץ אפילו 15-30 דקות. {אגב אישית 10 דקות הספיקו כדי שיהיה לי צורך ב20 דקות מנוחה לפני נהיגה}.
 

bar666xp

New member
רשמתי 85 מעלות במקום 5 מעלות חחח

בניגוד לנאמר בקשר לזוויות הצפיה במסכי LCD, שאיכות המסך טובה/גבוה גם בזווית של 5 מעלות אפשר לקרוא את הכתוב... או במילים אחרות גם במבט מהצד עדיין אפשרי לקרוא את הכתוב בתנאי שהמסך באיכות גבוה. הבעיה היא שמבלי לראות בעין את המסך אי אפשר לדעת מה איכותו כי אין את האינפורמציה הזו במפרט ו/או ביכלל למצוא עד כמה שידוע לי.
 

rivertrino

New member
באמת מסך יותר טוב, מזכיר רזולוציה גבוה ב1520?

ב1520 היו תגובות למסך מגורען עכשיו ב1525תגובות חיוביות... איך זה יכול להיות הרי הרזולוציה היא אותו הדבר באותו גודל מסך?
 
למעלה